Ik vind het irritant dat ze niet een snellere door spoel mogelijkheid hebben. Je zit minimaal een paar minuten te wachten tot je bij je 'vette' moment bent gekomen vooral bij een cumstom game die lang heeft geduurt en het 'vette' moment was op het einde.
Haha dat met die Heli doen wij toch even beter.. 4 Persoons Co-Op campaign: klik voor vergroting Ratings zijn welkom!
Beetje te lui om te posten, maar check mijn fileshare (etW I Chaos), en dan Bunny Heady. 2 headshots met bunnyhopping no-scope!
http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspx?gamertag=Ward de Wiseguy Mijn eerste clipje. Een triple smackdown.
Dat ding vol proppen met fuel cores en plasma zooi. Gewoon die dingen zo instellen dat ze meteen respawnen zodra er 1 kapot gaat.
moet je nog eens op X drukken op de timer, dan krijg je fijn afstellingen. wanneer ze moeten spawnen, etc. Daar kun je ook extra cores kopen zodat je er meer neer kunt zetten. Je hebt soms alleen het probleem dat de Elephant zo'n 40minuten niet meer naar beneden komt en rond het level blijft vliegen/stuiteren. Met daarbij steeds een shitload aan cores uitspuugt. Oja en doe dit niet met te veel mensen in je party, je xbox kan de berekeningen niet goed verwerken, met chronische lag als gevolg.
ja dat weet ik ook wel , maar hoe kan je instellen dat ze meteen respawnen. je kan namelijk minimaal 10 sec instellen dacht ik
Geen mooie foto van mij kunnen maken? Gisteren maar 2 foto's kunnen nemen, omdat een of andere idioot (het begint met VVV en eindigt met Apollo) me steeds invites zat te sturen Results: Up close and personal Rise to the Sun Klik hier om deze (en andere) te raten