jah ik had ook 1 shot 2 kills met de sniper ik schiet zo in iemands schouder, en daarna schiet ik door zijn hoofd net toen er iemand achter hem spawnde die gozer dacht vast wtf
hoe lang duurt het voordat een screenshot op de website verschijnt? ik heb 10 minuten geleden een screenshot verstuurd en hij staat er nog niet
http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Screenshot.ashx?size=medium&ssid=FD115E3112C9C36DCD909E0D27DAE54E fuck it, doe het morgen wel.
Niet veel speciaals, maar hier zijn mijn laatste pics. Allemaal van de Campaign @ The Ark (co-op) Hollywood style escape Exploding Scarab Arbie @ Scarab Flying Tanks That's not the driving seat, Arbie. Crap driving Taking over a Ghost Teamwork Ugly Arbie dead...Again Random action Ratings hier
Meest spannende potje ooit. Kutteam + goede tegenstanders. Stonden steeds 10kills achter, maar toch uiteindelijk met 50-49 gewonnen Waarvan ik 23kills heb gemaakt, heerlijk.
Hier mijn eerste set foto's *) Airshot Statue of pain Burning Be very affraid Flying kick (hoek 1) Flying kick (hoek 2)