Zodra je door de ringen bent gesprongen beginnen de ringen de tune te spelen en één voor één op te lichten. Dit is het teken dat de skull er ligt.
in level 4 ligt de skul op een gebouw waar je heel moeilijk op kan.na een paar keer te springen ben ik boven en hij ligt er niet ????? en volgens het filmpje ligt hij daar
Vond deze hier wel passen. Volgens mij is dat de level met die anti-air Wraith. Laat beide Wraiths heel als je deze skull wilt claimen. Wraiths kapot = geen skull.
Net de IWHBYD skull gehaald, duurde een uur ofzo.. heb hem opgepakt, doe ik save + quit, staat hij niet in mn lijstje... Klopt dat?
Ja klopt, Je moet het level afmaken. Spring gewoon door de schacht heen op het einde om het level te completen.
haha, aan dat soort dingen heb ik echt een hekel! Klopt het ookdat je alle andere schedels moet hebben om de hayabusa skull te kunnen pakken?
Heb nu alles behalve die IWHBYD.. ik had nog 10 sec verder moeten lopen toestraks en ik had ze allemaal. Daarna nog legendary afmaken en dan zo goed als alles online. De IWHBYD doet dit: * Marines shout “For Spartaaaa!” as a battlecry. * Brutes say, “We don’t take mastercard”. * Grunts exclaim, “I’m alive? This game rules!“ * We got a Futurama fan at Bungie apparently, “Your pending for a bending.“ * In the opening cut scenes, Sgt. Johnson says, “Maybe they love the smell of *his cigar name* yeah, I do a little product placement. I gotta get payed too.”
ik en madoperator kregen de skull van The Ark niet te pakken (dat je met z'n granaat er op moet komen) na iets van half uur eindelijk tepakken. en nog een vraagje hoe krijg je nou die skull van the storm want ik heb die dingen gewoon heel gelaten alleen er licht geen skull??
je moet het level vanaf het begin beginnen. en minimaal op normal hebbenm. dan moet i er liggen. kan niet anders.
ik had een vraag ik ben een skull vergeten in the crow"s nest maar ik ben nu in the storm hoe kan ik die skull dan krijgen zonder dat hij hem automatisch saved(checkpoint)omdat je volgens mij maar 1 saved game hebt bvd
dat kan niet. maar het is ook geen probleem. Haal de Crow's nest skull gewoon later op. De volgorde waarin je de skulls pakt is niet belangrijk. Alleen belangrijk is dat je de IWHBYD skull pas kan oppakken als je alle andere al hebt.