Hey ik kan sommige mensen wel helpen met ze te zoeken mijn Gamertag is Balkie1987 Degene die help willen voegen me maar toe (Ik ben 15 geen 20) broers account
Als ik Dirt heb uitgespeeld ga ik ook maar eens verder met Halo 3. Heb 1x een skull gevonden, maar speelde toen op easy en toen had die skull dus geen gevolgen. Maar eens op een hogere moeilijkheidsgraad gaan spelen.
probeerde de skul in lvl the storm tehalen , maar hij lag er niet Heb me aan de eisen voldaan maar helaas geen skul
heej kan iemand ff helpn heb een probleempje ik had zo achievemnt gehaald van halo 3 en ik kreeg die achievent maar kijk ik vanmorgen op de xbox site daar staat dat ik m niet heb terwijl die wel op me 360 staat weet iemand hoe dat komt
Merkte zojuist ook dat 'Catch' niet op de Silopod in The Storm lag. Volgens halo.wikia.com ligt ie ergens anders: http://halo.wikia.com/wiki/Catch.
Dat is voor Halo 2. De skull licht wel op de silo, alleen soms moet je even wachten voordat hij tevoorschijn komt (dat had ik dan).
Dacht al, huh. Verkeerde link te pakken. Nog maar een keer proberen te vinden. Wellicht was ie wel weggeblazen door de Wraith. Edit: Wraith driver moet nog in leven zijn, anders verdwijnt de skull. Edit: hebbes. Edit 2: Woei, alle skulls in bezit. Nu op naar de 7 terminals.