Een skull is ten eerste voor het zoeken er naar, tis een easter egg. Ten tweede maakt het het spel uitdagender en krijg je bij campaign score een multiplier (en als je X aantal punten haalt krijg je ook achievements).
Vraagje over die Skulls, Ik zat gisteren in de Mission: The Storm, waar die op dat soort silo staat. Nu volgens mij heb ik deze eraf geknald want als ik op de Silo kwam was de skull weg. Is er nu een manier om die Skull terug te vinden als hij eraf valt? Of moeten we het ganse spel opnieuw doen voor deze dan te hebben? Ik heb er rond zitten zoeken maar vond hem niet, en volgens mij is hij van de afgrond gevallen? Alvast bedankt. eric
Het schijnt dat je je 2 voertuigen nog moet bezitten. Ben je er eentje kwijt dan verdrwijnt de scull ook.
je moet idd zorgen dat de wraith die daar is nog heel is. Als je hem sloopt of hij wordt gesloopt dan verdwijnt de skull.
OKI, thx guys voor de tip, en wat moet er nu gebeuren, het spel helemaal opnieuw of gewoon de level weer laden? Het laatste werkt zeker niet?
@rbz, Hij speelt via save replay lijkt mij. Die bij the storm, ik had precies hetzelfde alleen moet je hem voor die checkpoint halen anders verdwijnt ie.
Heb nog geen Halo 3, ga hem straks effe halen, maar deze skulls is zo iets als die kettinkjes in GoW idee?
Iemand al enig idee waar die IWHBYB skull zit of al hints, ik hoorde dat bungie het heel goed heeft verborgen...
Dat snapte ik ook nog wel *) Nee, ik bedoelde hetzelfde systeem...Dat je in co-op x aantal van die dingen moet hebben voor achievements.
gwn alsof je een wapen op pakt. maar ik kan die van de thunderstorm niet vinden, elke keer als ik daar kom zijn er mensen en bij hem is het helemaal leeg Edit: heb ze al
Zijn ALLE skulls nou bekend (niet alleen die voor achievmeents)? En waar vind ik ze, ga namelijk strax ff op zn allermakkelijkst er doorheen racen en alle skulls pakken/ terminals openen.. Had k niet echt zin in toen ik Legendary uitspeelde.. En je kunt niet vanaf checkpoint toch? Je moet echt perse vanaf het begin beginnen.. bah..
Uitleg Mythic is fout, Als je hem activeerd word alles een graad moeilijker(Normal word Heroic, Legendary word Mythic etc)