Sig is te groot helaas... Kwam gister tegen Taztrix team, misschien handig om die erbij te zetten? II ChilleZ II II GhaZa II II TazTriX II Relesh? Wat k hoorde van scorp....
top 3 van 6 volle teams oeeww yeah , hopelijk mogen jullie allemaal meedoen met de wcg (met toestemming van ouders ofzo) want anders wordt het echt saai
jemig jij haalt altijd NK gaming en wcg door elkaar he, WCG is 4vs4 ( setting niet bekend nog ) en NK gaming is 1vs1
haha cod zuigt ballen als je het mij vraagt. Mensen die in hoekjes zitten en je killen als ze je op je benen schieten daar ben ik niet van gediend. Je staat erbij
haha echt raar ik heb jou toch al lang in mun FL maar ik heb nog nooit van die andere 3 mannen gehoord
(1e post *cheers* ) Ik weet het ik zou me moeten schamen dat dit mijn eerste post is, vergeef me. Sommige van jullie zullen mij welicht kennen, maar waarschijnlijk niet Het leek me toch leuk om op de scrimlijst te staan omdat we de laatste tijd redelijk "serious" bezig zijn en zo nu en dan apenballen schoppen. Team Ryfari Try I Jappo (c) Try I Spawn Try I Twitch Tevens op zoek naar een 4e teamlid. Het liefst vrouwelijk en sexy.
Twilight kan je ons er ook bij zetten? Global warming; ReaLisTiq Ls CommonPredator x KoNFuZioN x Nijsgay I iTz ReaL I EDIT: we staan al bij de onderste met no name, maar we zijn nu dus global warming en met 5
het volgende team zal ook mee doen: Noem ons nog maar ff Team Brabant naam moet er nog komen. SpiNNeNMaN (RA) HardSoul King Tuur BekSide