1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lekker als je paar dagen weg bent. Als je terug bent kun je gelijk flink wat van de E3 inhalen.
    Ook eindelijk weer eens wat beelden van Halo. I like.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Forgen kan sowieso niet. Denk dat splitscreen met z'n 2en sowieso wel kan (co-op kan immers ook), maar met 4 man zou helemaal geweldig zijn. Btw ik vind dat firefight er echt briljant uit zien. Ik heb echt al sinds Halo 1 gehoopt op een survival mode. Kan me nu echt geen reet schelen of de game 60 euro wordt :thumbs:
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Voor pre-orders only bij special retailers kun je sergeant Johnson unlocken voor in Firefight!

    Zojuist vertelt bij live preformance bij E3 op gamespot.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is al een tijdje bekend, Juun. ;) Maar awesome voor de mensen die het nog niet weten, natuurlijk! :eek:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er ZEKER vet uit die gameplay zo. Ook omdat het moeilijker lijkt dan een Spartan. Ben erggg benieuwd!
    Is trouwens sergeant Johnson alleen bij een special edition of ook bij de standaard? En zijn er toevallig Nederlandse shops die deze actie doen? (bol.com ofzo?)
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :mad:
    Had ik ook niet verwacht voor een expansion..
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dus als je ODST koopt, heb je alle packs en zooi al :')
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat best wel vet 2 dvd's, weetniet maar dan lijkt het meer waard :9.. maar helaas ben ik zo een halo fanboy dat ik alle map packs al heb.. :p
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wauw! Ik vind het er wel leuk uit zien zeg! Het is gewoon Halo3, getweaked met een heel andere speelstijl!

    Iedereen schreeuwt uitmelkerij hier, maar ik schreeuw: Nieuw fan-voer van Bungie! Het voordeel dat het een uitbreiding is van Halo3, is dat het geen flop kan worden aangezien Halo3 prima in elkaar zit (Misschien een beetje noob friendly).
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Er zitten ook 3 nieuwe maps op de disc.

    Ik vind het wel handig ik heb ten eerste geen 1 map pack gedownload omdat die best duur zijn.
    En ten tweede heb ik Halo 3 disc niet meer omdat die kapot is. Dus nu kan ik mooi weer spelen!
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik krijg een E3 2003 (?) flashback. Toen kwam zo'n urban trailer uit van Halo 2 en iedereen was enthousiast. Iedereen wilde dat level spelen, maar het kwam niet in de game. ODST lijkt het gevoel uit die trailer weer te pakken. Weinig aandacht aan deze game besteed, maar ik ga hem nu in de gaten houden.

    De graphics zien er overigens goed uit! Glanseffecten lijken mooier.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Owja dat weet ik nog. Waarom was dat ook alweer, was daar geen reden voor? Want het leek wel een super vet openingslevel met eerst die (ziekenhuis)tenten in het begin enzo....

    Edit: deze....
    [yt]S1U22Ul0TpE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad! Ik heb ook het idee dat Bungie dat level grotendeels terug gaat brengen. Hier krijgen ze veel mensen enthousiast mee _O_

    Stiekem is het wel een naai streek als blijkt dat ze hier eht €60,- voor gaan vragen... Speelduur is iets van 4-6 uur en het is een uitbreiding zoals ze zelf zeggen...
    Leuk dat de beta erbij zit voor Reach maar dat mag ook wel een cadeautje zijn voor de fans eigen.


    (Ik ga m toch wel aanschaffen natuurlijk maar toch... :+ )
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij kon de xbox dat level uiteindelijk niet aan.

    Herinner me dat einde ook nog wel met die sticky-nade...
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Eigenlijk doen best veel developers dat, levels maken speciaal voor een Gameconvention die het beste van de game showen. En niet de fun weg halen uit de uiteindelijk game omdat je hem op de E3 al hebt kunnen spelen.

    Assassins Creed 1 en 2 zijn ook een duidelijk voorbeeld dat dit tegenwoordig nog gebeurt.Hun E3 demo zal ook niet in het eindproduct zitten zoals we hem nu zien. ;)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Ze maken speciale levels waar ze alle punten van het spel kunnen laten zien in 5 min
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah dat was zo sick gemaakt die level, ik met kameraad helemaal flippen joh toen we dat zagen en ook tijdens spelen AAAAH die level moet nog komen! maar goed moment dat we op einde waren ergens hadden we zoiets van? Gaan we nog terug naar aarde of missen we nou een level?
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, op de DVD van de Halo 2 LE zeggen ze dat ze een leuke demo hadden, maar eigenlijk geen gameplay. Daar hadden ze achteraf gelijk in. De demo was van begin tot eind zo scripted. Het level was daarnaast veel te kort, dus het moest sowieso op de schop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina