1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup. En ik vind het al zo raar dat je na 5 minuten knallen, 5 minuten in een auto rondreed en alleen maar op dropschips schoot. :+ Aan de andere kant, lijkt me nog steeds wel tof om 's te spelen. :9 Ook zo geweldig om te zien dat die teksten wel in andere cut-scenes terugkeren. :D
     
  2. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    firefight lijkt me zo tof:) Als dit lag free word, topped het horde op alle fronten:)
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat het nog een beetje te vroeg is om die conclusie te trekken?
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.719
    Leuk Bevonden:
    17.941
    Dit ownt toch.
    Dikke ODST Campagne, incl nieuwe mode, dan nog ff alle map packs van Halo 3 erbij (me reet dat ik dus die nog download..) en een beta tot halo reach.
    En waarom wil ik op een een of andere manier de beta van halo 3 terug? DIE OWNDE! Die was zoveel beter dan halo3 MP zelf. :'-(
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Enige wat ik toffer vond aan de beta was de trip mine. Zodra iemand erover heen reed plakte die vast aan het voertuig en ontplofte die 2 sec later <3
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je mag toch wel speculeren niet?

    Mij lijkt FireFight ook een stuk toffer als Horde in GoW2, de Horde-Maps van GoW vond ik echt niet relax in elkaar zitten.
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Eens betreft de beta, geen idee waarom. 8)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat het met de beta 'de eerste keer' was.
    Het was nog nieuw.
    Het was spannend.

    Denk ik.

    Helaas zelf niet er aan mee kunnen doen... Ik had de beta wel, maar geen Gold abbo. :'-(
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik had de beta ook, welgeteld 1x gespeeld volgens mij:+
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Naah het kwam denk meer omdat het wat exclusiever was. Er waren toen nog niet gillende amerikaantjes en veels te verslaafde clans. Iedereen begon the same.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Same hier. Werd helemaal gek omdat het niet lukte met 48 uurs kaartjes. :+
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    De volgende punten uit het filmpje zorgen ervoor dat firefight voor mij zo tof lijkt dat ik het boven horde wil zetten(ook niet verwonderlijk, ze hebben gekeken wat er wel goed was aan horde en dat gekopieerd. En dat verbetert) :

    1. Het leek erop dat je direct een goed te verdedigen positie aangeboden krijgt, wat ervoor zorgt dat ik alle mappen leuk vind. Bij horde vind ik alleen sommige leuk, omdat je bij veel mappen geen goede hide-out hebt.

    2.Voertuigen!!!!

    3.Random groepen van monsters ipv vaste groepen zoals in horde. Dit is een stuk spannender en zorgt er echt voor dat het een stuk langer leuk blijft denk ik.

    Jij begrijpt het:+
     
  13. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    De Beta was qua gameplay ook heel erg anders (beter). Die sniper had niet die vreselijk irritante recoil en melee pleurde ook niet je hele schild er af. Leek iets meer op Halo 2, jammer dat ze het verpest hebben.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk, nu onderbouw je het en geef je duidelijk aan dat het je mening is.
    Ben het er ook wel met je eens daar niet van. alleen om nou zo fanboy achtig zulke kreten uit te gaan schreeuwen...
     
  15. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het voelt zo goed om je mening niet onderbouwt uit te schreeuwen:+
    Ik besef dat het eigenlijk geen bal aan is om te lezen, ik ga er meer op letten;)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.300
    Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat soort dingen moeten ze juist in games stoppen. Zie dan maar een zwaarbewaakt fort in te komen zonder over het mijnenveld te rijden. Op het hoofdpad of zijpad voor een fort ben je vaak een schietschijf. Dit lijkt me zeer uitdagend voor pro's die bepaalde achievements willen.

    Voorbeeld:

    Takedown Snowdown Fortress - 10 GS
    Conquer the fortress trough mines and enter trough front or rear entrance.

    Als ik zo goed was zou het mij zeker een vette achievement lijken als die kwam.

    Je moet dan alleen niet over mijnen rijden. Ik vind het dus jammer dat dat er niet in zat en ik heb ook redelijk wat MP uurtjes achter de rug met Halo 3. ;):9
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Microsoft responds to increased price for Halo 3: ODST

    Back when Halo: Recon was announced, and before it became Halo 3: ODST, both Brian Jerrard and Joe Staten at Bungie separately stated that the game wasn't going to be a full retail experience. Staten said, "We do not view this as a $60 title," while Jerrard remarked, "I think this is going to be a good value and a lot of content but we're not viewing this as sort of a full game release in the sense of Halo 3." When pressed further about pricing, Jerrard said that it was too soon to tell, but that they were thinking of something "value-oriented."

    We contacted Bungie and Microsoft for comment today, because while pricing was revealed at E3, we didn't have a full explanation for the full retail approach. We've noted that retailers are pricing the game at the standard $59.99 price point, the $99 Gamestop exclusive premium pack being the lone exception.

    A Microsoft spokesperson responded to us and said, "At the time of those statements, the overall scope of Halo 3: ODST was not yet finalized, and since then the project has grown increasingly more ambitious. We believe this standalone experience is much more than just an expansion. Halo 3: ODST provides a new campaign from the point of view of an entirely new character. Combine that with three new multiplayer maps, the entirely new cooperative mode called Firefight, and the complete Halo 3 multiplayer collection on a standalone disc, we feel this is a good value and tremendous addition to the Halo franchise."

    Chances are if you're a hardcore Halo player, you already own the multiplayer maps, so you'll basically be paying for content you already own. It still feels a bit light to us, but we'll have to play the game when it comes out in September to see if it's worth every penny.
     
  18. RalfVanDamage

    RalfVanDamage Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar hij Halo en mijn vriendin is gewoon mijn leven, niet meer normaal hij. Halo 3 online blijft gewoon altyd leuk, en nu weer 2 nieuwe games door bungie aangekondigd. Echt niet meer normaal.:thumbs:
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin het zal nooit een volle game zijn zolang hun zeggen dat het een toevoeging is van de game. Anders hadden ze het een andere naam moeten geven. Vind dit onzin...60 euro betalen voor een game die straks vast net 5 uur duurt ofzo.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon gelul en we zijn weer voorgelogen. Als je begint aan een project dan weet je hoe groot het wordt. Dit wordt sowieso geen volwaardige game en dan ook nog die 3 MP maps gaan noemen, doe dat dan in een LE want ik zit daar bijvoorbeeld totaal niet op te wachten dus waarom dan wel in de prijs betrekken. Ik wil gewoon het spel. 60 euro is gewoon te veel voor dit spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina