1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie het al voor me dat mediamarkt en saturn ze voor 35-40 euro gaat verkopen de eerste week.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik gok 39,99 bij de MM. Misschien dat ik hem voor die prijs meeneem. Een ding is zeker ik ga hem niet voor 59,95 halen. Teveel geld voor te weinig spel.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]

    HUDje

    bron

    Oh I fail....halo 3 :')
    Beschouw maar als niet gepost
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor €40 haal ik hem wel, je kunt bij aanschaf van ODST toch ook meedoen aan de beta voor Halo:Reach.
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ik haal hem wel :) Heb nog niet alle mappacks voor H3 gekocht dus komt goed uit. Die zitten hier dan toch bij?

    Misschien moeten ze twee versies uitbrengen, light en full voor mensen die nog niet alle downloads hebben en mensen die al alle downloads hebben gekocht.

    Wanneer kwam hij ook alweer uit trouwens?
     
  6. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar het is toch zo dat je alleen die code voor Mythic 2 krijg???? en niet die andere maps voor de orginele H3 (ik heb ze allemaal al dus dat is het probleem niet) want ODST heb je toch een andere multiplayer en daarvoor zitten die maps er bij

    Als ik het goed had 22 september
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    bij ODST krijg je firefight mode een gehele nieuwe multiplayer, en op een 2e dvd alle multiplayer levels van halo3 :)
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Plus je bent verzekerd van een plaatsje in de Halo: Reach beta, die ergens in 2010 moet plaatsvinden...
     
  9. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Jep dat weet ik dat je alle maps erbij krijg (Herioc, Legendary, Mythic) maar het is toch niet zo als mensen die maps van halo 3 niet hebben (dus de dlc) dat die mensen het nu gratis kunnen downloaden van ODST????????
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nou gratis ook weer niet, je betaald wel voor de ODST dan :9
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je stopt toch gewoon die 2e DVD van de Halo3 Multiplayer erin en spelen, je hoeft niks te downloaden...
     
  12. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok maar veel mensen denken dat je alle maps (dus de dlc) bij halo 3 krijg als je odst heb gekocht terwijl je alleen een code krrijg voor Mythic 2

    Heb zelf map packs gekocht dus dat is het probleem niet
     
  13. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zat volgens mij niet een nieuwe multiplayer bij ODST alleen Firefight en op disc 2 de normale Halo 3 multiplayer met alle maps. Als ik het fout heb kan dan iemand even een bron geven waarin anders wordt vermeld?
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    direct gekopieerd van bungie.net en je krijgt dus geen code,alle multiplayer maps van halo 3 zit op een aparte disc(dus niet als Halo wars)

    EDIT
    Nog een quote van bungie.net
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  15. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Okay dan geen code :+

    Zal het ff anders uitleggen

    Veel vrienden uit mijn vriendenlijst die geen Herioc, Legendary en Mythic Map pack 1 hebben alle de standaard maps van originele halo 3 (guardian, the pit etc.)

    Dus nu denken zei van als ik Halo 3: ODST koop dat zei ook Herioc, Legendary en Mythic 1 krijgen (wel speelbaar op ODST) maar niet voor de originele halo 3

    Dus dan heb ik toch gelijk???? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    de multiplayer experience van halo 3 is hetzelfde(dus met spartans) als die van odst op de campaign en firefight na.
    Wat er op de tweede disc komt is hetzelfde als halo 3 met custom games, forge en matchmaking alleen dan met alle maps.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja je krijgt dus een aparte disc waar Halo 3 op staat zonder de single player.

    Op die disc staan dus alle maps van Halo 3 multiplayer + alle DLC maps + de drie extra maps die je bij de game krijgt. Allemaal op 1 disc. :)

    Allemaal speelbaar vanaf die apparte disc.
     
  18. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen KUT meer van...

    Ik heb nu de kale halo 3, en wil graag alle betaalde extra multiplayer content hebben. Tevens ben ik van plan op ODST aan te schaffen, deze extra content die ik net opnoem zit hier bij in? Het is dus niet verstandig om deze content nu aan te schaffen aangezien ik over een paar maanden ODST aanschaf?
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    ODST krijg toch alle DLC dat tot nu toe was uitgegeven PLUS nog 3 extra mappen, want de Mythic mappack bestond zover ik weet uit 6 mappen waarvan er nu alleen de eerste drie zijn uitgegeven.
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus hoe moeilijk is het nou...
    Marcjah, je krijgt ALLE DLC erbij. Tenzij je absoluut geen halfjaar kan wachten kan je beter dus wachten tot ODST.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina