1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop ook wel op een Halo 4 :9.. Master Chief is gwn mijn favo game character van de xbox 360 :cool:..

    Btw, weet er iemand waar je die limited edition van Halo3 ODST kan bestellen dan? Want anders bestel ik hier wel die normale editie :)
     
  2. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Flashback

    Is die Halo flashback video ergens gewoon te downloaden? Misschien in een nog hogere resolutie? Was die nou van Bungie zelf of hadden jullie hem in elkaar gezet? :p. Kan hem namelijk op Bungie.net niet makkelijk vinden.

    Ik heb ODST ook in de pre-order staan bij GCshop. Halo is gewoon de nieuwe Starwars, die starwars achtige hype/vibe voel je gewoon in die flashback video Ik moet alle delen ook kopen van mezelf, zonder twijfel :p.. wanneer kan ik Reach pre-orderen? O-) Moet "The fall of Reach" maar weer eens lezen.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Never gonna happen. Als M$ geld ruikt blijven ze dit tot de laatste dagen uitmelken. Ikzelf vond H3 al een zware tegenvaller in vergelijking met H2 en uiteraard Combat evolved. Reach lijkt mij echter wel een leuk deel vanwege het verhaal.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    www.google.nl

    www.dimplus.nl

    www.bol.com

    www.gcshop.nl

    www.gamemania.nl

    zo genoeg? ;)
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat hij doelde op een directe link en niet zo omslachtig ;) Ze zijn inderdaad knap lastig om aan te komen.

    Ik zelf zou een halo 4 totaal niet erg vinden! En halo ODST en Reach mag ook rustig een lekkere hit worden van mijn part :thumbs: Ik wil gewoon wat meer in die wereld verdiepen en dan niet in de boek manier maar in een game manier. En eh hoe heet dat ras wat zo nu en dan ook in halo tevoorschijn kwam in de vorm van ouwe teksten/gebouwen. Kunnen ze daar geen game van maken?
     
  6. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dit het maar dit is de enige resolutie...
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    The Forerunners? Volgens mij kan dat zeker en daar hoop ik ook echt op. Een Halo shooter met de Master Chief die opeens terugkeert uit het niets en graag dan met characters overgebleven uit die Forerunner tijd. Het boek Ghost of Onyx gaat volgens mij over een plaats die was gemaakt ter bescherming van Halo (wat dus al het leven wegvaagt). Moet het boek nog lezen, dus weet niet of daar al vaste conclusies aangehangen zijn, maar hoop dat er nog wat dingen omtrent dat plot open blijven voor een game. :)
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heel tof filmpje wat de sfeer van Halo erg goed weet te pakken _O_
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ja!! Zou ik echt gaaf vinden!! Gewoon het onstaan van de halo's maar dan in game formaat enz. Zou ik erg gaaf vinden. Kunnen ze er alsnog een rpg element indrukken omdat de forerunners zichzelf konden ontwikkelen
     
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf ook wel hele internet afgezocht maar kon hem echt werkelijk nergens vinden, gamemania over het hoofd gezien dus bedankt \o/
    Gepre-ordered bij Dordrecht, dus 22 september snel met de trein langs }:]

    Was het trouwens ook echt bevestigd dat de singleplayer maar zo een 5 uur ging duren?
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat langer, de game werd ook groter dan verwacht in eerste instantie.
    Ik denk 7-10 uur afhankelijk van difficulty. En dan heb je Firefight en de multiplayer nog.
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    halo 4 is eigenlijk halo reach.. prequel van halo,, en masterchief speelt er ook in.. waarschijnlijk speel je ook MC
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe zeker weet je dit? \o/
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    MC zit er niet in gezien reach tegelijkertijd afspeelt als de halo game(als het een beetje in sync loopt met de boeken)
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    was het niet zo dat MC aan het eind van de aanval van reach aanboord ging van het schip daarna de blinde jump maakte en bij een van de ringen uitkwam. en zijn team achter bleef.

    alle info over het reach universum

    Er bestaat een mogelijkheid dat je toch MC speelt..

    ik denk eerlijk gezegd dat er een kans is dat je van personage verandert net als ODST, wat diverse perspectieven kan geven aan het verhaal,, ik hoop dat we meer origin zullen zien over het spartan program.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vlak voordat ze bij reach aankwamen werden de spartans in 2 groepen ingedeelt. 1 groep ging groundsite, de ander waar MC inzat moest naar zo'n schip boven reach om ik geloof een AI kapot te maken zodat de covvies m niet kregen
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    stimmt, en die game speelt zich dus hoogst waarschijnlijk af als MC net Slipspace in is gedoken... aangezien het 'glassen' al begonnen is, dit is nog niet zo wanneer MC weggaat.

    Ik raad het nog maar eens iedereen aan: lees de boeken :+
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk toch wel dat er een Halo 5 komt. Ik hoop het ook, er is nog genoeg te ontdekken over de Forerunners. Ook is Master Chief niet dood dus waarom geen sequel maken als Halo gewoon een gigantisch toffe verhaallijn heeft. :thumbs:
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Mensen kunnen wel zeggen uitmelken maar als er nog zoveel vragen zijn noem ik het niet uitmelken. NFS/Guitarhero/rockband etc dat is pas een game verneuken/uitmelken. Dit is gewoon een gave game! En ik mis nog zoveel....bedoel ten eerste hoe kwam MC op dat schip bij Halo? en wat is dat schip nou precies dan? En waarom zat het bij een halo....En einde van deel 3 ook GIGANTISCH open...is nog zoveel wat ze kunnen doen, en ik snap gewoon niet dat Bungie dat gewoon open heeft laten liggen om voor een ander op te rapen...echt schande zeker aangezien hun de halo universe hebben gemaakt en alle ins en outs weten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina