1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mezelf ook toegevoegd voor de lijst, dus iedereen mag me toevoegen ;) Ook voor eventuele potjes Halo3 nu hehe
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Heb mezelf ook toegevoegd. ;)
     
  3. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Net besteld.
    Ziet er op trailers en Gameplay beelden heel goed uit, lijkt me ook een hele goede game! :)

    Heb mezelf ook toegevoegd op de lijst btw.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Halo 3: ODST – Death Comes to All of Us
    What could this surprising image mean for one soldier's future?

    September 3, 2009 - Halo 3: ODST is coming September 22, but the hype has been rolling for quite a bit longer. And so comes a new tease. This one, though, doesn't come from Bungie or Microsoft. It comes from us. That's right, we're the jerks yanking your chain now.

    Tomorrow morning, at 10am PST, we'll have something very special for you to check out. What could it be? All we can offer is the image below.


    [​IMG]
    Find out where this image comes from Friday at 10am PST.



    [​IMG]
     
  5. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe trailer zal het niet zijn?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou kunnen.

    Misschien is het een nieuwe 'Believe' trailer. :9
    [yt]3rridXskgWg[/yt]

    Moest ik gewoon aan denken toen ik de echte modder zag.
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer was echt epic. Ben wel erg beniewd
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Banhammer in full effect:

    http://kotaku.com/5352066/microsoft-starts-banning-odst-pirates-not-players

    "I can be clear however that this applies to illegitimate copies only, the ban covers the Xbox LIVE account and could possibly include their console depending on the results of our investigations (which are ongoing). We do this from time to time with titles to combat piracy," he wrote to Kotaku. "If a user happens to purchase a legit copy of Halo 3: ODST early, then our problem is not with the user but the retailer who broke the street date. Those individuals will not be punished."


    oh en "Believe" is de beste advertentie ever :) Ik heb hem volgens mij nog steeds op mijn HDD staan gewoon omdat het zo origineel bedacht en zo mooi gemaakt is .
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Voor een beetje moviemaker fan is dit wel heel simpel om te maken. ;)

    Hij blijft wel nice, maar waar is die trailer met die oude opa erin. Die vond ik echt goed, had wel wat weg van Saving Private Ryan die man die het speelde.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat zal best maar dat hele paneel maken met alles erop en eraan met die ventjes zand enz enz is geen eitje :+ En dat maakt hem zo geniaal + mooi
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moviemaker? Pff. :+ Lijkt me een beetje simplistisch programma voor professionele trailers als dit.
    Maar het gaat natuurlijk niet om camerawerk/editten, maar gewoon om het 'monument'

    Kleine Making of:


    En er zijn veel trailers met oude mensen voor Halo. :p Welke bedoel je?





    Anyway, nieuwe Red vs Blue:

    [ign]852871&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1021369/haloodst_prt_ep2video_090209_flvlowwide.flv[/ign]
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    @ DulleNL: De eerste oude man die je postte. ;)
     
  13. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven toch mooi gemaakte filmpjes. Btw, heb iedereen toegevoegd die zich aan had gemeld via die generator die gepost is. Schroom niet om me toe te voegen, wie wil er nu niet een kersverse Halo3 Commander als friendO-)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ikke niet. Nee hoor, lijkt me straks wel een keer leuk met een groep aan de slag te gaan. Hopen dat mijn headset het nog doet, die heb ik al maanden niet meer gebruikt. ;)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Een tijdje terug werd die pistol toch helemaal lijp aangekondigd als de pistol van Halo 1 en dan beter? (zoals ze dit ook al deden bij Halo 3...) Ik vind die pistol echt vaag namelijk, hij klinkt alsof er een silencer opzit en ziet er weer uit alsof hij van de Intertoys afkomt.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat is een goede. De guns moeten gewoon weer klinken zoals in Halo 1. De assault rifle in het bijzonder. ;)
     
  17. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de aankondiging van vandaag dat je Spartan kan unlocken voor Firefight. Bij Red vs Blue zeggen die Spartans namelijk dat ze tegen Aliens moeten vechten.

    Pistol uit Halo 1 is echt master hoop dat die uit ODST een beetje in de buurt komt.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die van Halo 3 was een mislukte kopie van die van Halo 1 en die van ODST is nog vreemder. Het lijkt me toch niet zo lastig om een normale pistol te maken. Die van Halo 1 was gewoon simpel maar wel ideaal, daarna is het alleen maar minder geworden imo.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Mij gaat het vooral om het verhaal en de die escape pod scene in het begin. Zo vet, maar wat betreft die assault rifle heb je gelijk. Het is echt niet gezond hoe ze daar sinds Halo 1 mee hebben omgesprongen. Dat geluid was zo vet en zeker als je alles opknalde in The Library. ;) Goede herinneringen aan dat level.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Assault Rifle? Ik heb het over de pistol (zo'n beetje het enige wapen wat ik altijd gebruikte in deel 1). De AR hebben ze altijd wel redelijk hetzelfde gehouden, de BR was ook een welkome toevoeging. Verder zijn de ODST wapens allemaal wel ongeveer hetzelfde als in Halo 3.

    Hoe meer ik trouwens zie van Firefight, hoe toffer ik het vind, vooral met al die skulls erbij, zorgt weer voor net genoeg variatie :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina