1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:ODST staat al op jouw gamercard

2. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De hype van ODST valt ook best nog wel mee hoor, komt nog niet een heel klein beetje in de buurt van de hype rond Halo 3.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    *Fixed

Ik ben het ook wel eens met s4nd3r maargoed die mening word niet echt gewardeert. O-)
    Welke games die nog moeten uitkomen in 2009 krijgen ook zo'n wisselforum eigenlijk?

4. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, is mijn post nou verwijderd waarin het me opvalt dat Gerjan ODST op z'n gamercard heeft staan? :')
    Oh, nu staat die er weer. Bug of?

Mja, kijk wat voor tofs er nog meer in deze periode uitkomt, vergeleken met toen H3 uitkwam. Ik heb overigens wel een televisiereclame voorbij zien komen voor ODST, dat zie ik niet zovaak, reclame op televisie voor een spel.

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Als dat zo is is dat best triest:'-( alsof het uberhaupt nog een groot geheim is dat er stuk of 1000 mensen zijn die Halo 3 ODST hebben, alleen al dankzei Viva La France. En dat nog legaal ook:+

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb halo odst al besteld. Via dit top forum die em weg geef voor maar 40 euries. Scheelt me meteen 25 euro want in de bartsmit is het me tog te duur.:thumbs:

7. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    In de meeste winkels heb je de game voor 45 euro. Dan neem ik geen risico met CGShop.

8. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    nee:9

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Fixed your fix :D Halo 2 was echt de meest bizarre hype die ik in meer dan 20 jaar gamen heb meegemaakt

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeker een van de weinige die helemaal niks met het hele Halo gebeuren aan vind.

Ik vind de games zo lomp besturen , totaal niet interessant en grafisch ook niet hoogstaand.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    ODST maakt gebruik van de Halo 3 engine en die is al lang en breed achterhaald (ook logisch, is een 2 jaar oude engine). Maar toen de originele Halo spellen uitkwamen hoorden ze zeker wel bij de top van grafische spellen.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hoe zit het trouwens met die speelbare chars in FF? Anders haalt ik het gewoon in de winkel, vind die Johnson nou niet zo boeiend.

Grafisch is het wel te doen maar vond inderdaad de besturing altijd vrij traag en het springen eigelijk altijd iets te lang, hopelijk word dit niet irritant op FF.

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Waarom post je dan?

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

De besturing kun je gewoon instellen |:-
    Of wou je zeggen dat je op sensetivity 10 speelt?

Oeps dubbel post

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat dit een forum is, en op een forum mag je ook je mening geven als het maar niet te veel offtopic gaat. Wat zijn post dus helemaal niet gaat.
    :emo:

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het wapen wisselen, herladen, heel traag granaatjes gooien en ongeveer 20 meter in de lucht springen :lol:

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wapen wisselen en herladen? Wat is daar het probleem?
    Granaatjes gaan juist heel snel, en dat je zo hoog kan springen is er uit gehaald.

Als je het spel niet interessant vind, post dan ook niet.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wut?

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, het is een Spartan met dikke armor. Dan gaat dat natuurlijk allemaal anders dan bij een CoD oF UT. :+

Ik vind het alleen maar prima dat het iets anders speelt. Anders zouden we alleen nog maar CoD klonen spelen.

Mij bevalt het iig allemaal. :cool:

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jawel verschil moet er wezen maar FireFight leek me vrij hectisch en dan heb ik echt geen zin in trage shit ;)

Maarja we zien wel, tot nu toe heb ik me vermaakt met de Halos op de kleine minpuntjes na zijn het altijd topperts geweest dus ik verwacht niks anders van ODST ! :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina