1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zaten in de 'stad' en niet in een missie.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dan zag je waarschijnlijk ook die achievement teller in beeld van 1/20 ofzo.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok ik zit vast. Ik moet, als mijn maten een covenant schip hebben, een serie deuren openen. Ik ben het hele gebied als rond geweest, heb al een deur open gedaan, maar ik kan niet verder. Het is allemaal nadat een van je leden iets overkomen is. Ik vind het verrot want ik heb minstens een half uur lopen zoeken om deuren die open konden gaan. Helemaal niets. Alles doorzocht, elke vijan verslagen, maar ik kan helemaal niets van grote deuren meer openen. Iemand een idee?
     
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij kan helpen met achievements:
    Kill 10 thing good en bad things.

    Die beesten komen nauwelijks voor in de campaign en ik heb em al bijna uitgspeeld.

    Iemand die weet?
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vidmaster Challenge: Endure
    1.368.938 punten _O_
    Achievement gehaald dus.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gewoon Replay Mission en dan de onderste kiezen, ze respawnen als ze met brutes etc zijn gelinkt.

    Ik vond er 9 terwijl ik de logs verzamelde, heb nog ff rond gereden en al die "geheime" binnen gebieden gecheckt maar die respawnden maar niet dus ben wat rond geragt op de mongoose en vond er een gerespawnde groep ergens in het midden van de map met een berg brutes waar die engineer bovenzweefde.

    Tip nog: Gebruik plasma pistol en dan snipert, anders kost het je tassen ammo
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet gewoon door een deur heen gaan. Druk op d-pad boven en dan zie je waar je heen moet. :+
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat niet dat stuk dat de deur blijft hangen en jij alleen naar binnen moet?

    Zo ja, dan moet je helemaal door naar achter. Op een gegeven moment kom je een brute tegen met een hamer. Daar links (nog wel boven) zit een controle room. Daar zit de knop die je moet omzetten zodat de deur opengaat.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Super, bedankt. Ik heb met de andere Halo games ook wel eens lang lopen zoeken. ODST is idd een stukje makkelijker, maar dit stuk vond ik best verrot. Met shooters ben ik altijd meer een Rambo; moet gewoon actie zien. ;)

    Het is op zo'n open stuk waar je met Mickey en nog drie anderen zit. Ik heb net lopen zoeken, maar kan het nog niet vinden. Wat bedoel je precies met helemaal door naar achter? Gewoon een eind terug?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dude, druk gewoon op d-pad naar boven en dan zie je waar je heen moet. 8)
    En heb je een review geschreven zonder het spel uit te spelen. :eek:
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat vroeg ik me ook al af maar denk zeg maar niks :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat heb ik gedaan, maar dan zit ik voor een deur, met die Bangee, die niet open wil. Ik heb die D-Pad ingedrukt, maar die wijst alleen maar vooruit naar een stuk waar ik nog niet voorbij kan. Misschien moet ik een eind terug, maar ik kan echt geen weg vinden op moment.

    Wat betreft die review: Dat werkt bij die site nu eenmaal anders.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld.. Maar ik kan helemaal niet 'nog steeds rondlopen' door die stad..
    Moet nog die Engineers doodknallen (had er namelijk al een paar gehad) en de audio files.

    Ook wil een paar levels overdoen voor achievements, maar wanneer ik dan dat level start zegt ie dat dit al mn Campaign shit wegmaakt.. What to do?

    Ik ga sowieso héle campaign nog een keer op Legendary doen, maar nu wilde ik gewoon even al die shit achteraf halen.. Kan dat nog?
    Als ik Resume doe kom ik namelijk weer aan het begin van de laatste missie..

    Edit: Niet eens laatste missie, ik kom bij die Oni Alpha Site! Wtf?!
    Zie net dat je ook de missie "Mombasa Streets" kunt doen.. Die dan maar ff proberen..
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij de missie "Mombasa street" kun je gewoon rondlopen. Daarnaast kun je gewoon de missies uit het menu kiezen. Ik moest nog die achievement van 10 rocket kills, ik heb daarvoor gewoon de betreffende missie geladen en hield gewoon alle audio log files die ik had gevonden.
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke klopt. Ik zie het nu ook, gewoon Mombasa loaden en dan kun je audio files etc halen.
    Doe hem wel een keer Co-Op op Legendary, gewoon vanaf het begin tot het einde.. Daarbij dan géén engineers doodknallen, hebk die achievement ook weer.
     
  16. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik die achievement waarbij je geen engineers neerknalt kan halen als ik al engineers neergeschoten hebt? Gewoon opnieuw campain beginnen? (New Game dus)
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mombasa street opnieuw spelen (na uitspelen kan je daar overal rondlopen). Alleen daar mag je geen engineers neerknallen.

    Je moet je banshee even laten staan en door de deur lopen...
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe speel je Mombasa street "opnieuw" dan? Heb zelf gelezen dat je zelfs de hele campaing opnieuw moet uitspelen dus dit zou ff mooi uitkomen! :b:
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Replay mission - onderaan.
     
  20. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay! Bedankt voor snelle hulp!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina