1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah 8) Maar hoe speel je die "uit" ? gewoon de flashbacks nog een keer doen?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daar kom ik helaas nog niet veel verder mee. Is het een glitch of een bug wat je bedoelt?

Misschien moet ik wachten tot Gamewinners de video guide op YouTube helemaal af heeft. Ik zie anders echt nog even geen oplossing. :cool:

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je komt niet verder in het banshee level?
    Je moet deuren openen om verder te komen, op een gegeven moment kom je bij een deur die niet ver genoeg opent, waardoor dat grote schip er niet door kan. Jij kunt er wel doorheen, maar dan wel lopend. Hierbij kom je bij een stukje waar je tegen allerlei brutes enzo moet vechten (als het goed is ook een met een hamer). Ook zijn er 2 kamers, 1 waarin wat wapens liggen, in de 2e zit ook een schakelaar waardoor de deur die niet open ging nu helemaal open gaat en kun je verder.

4. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor...
    Maar toen ik dit las, dacht ik echt ff... Whaha wat een clown! :D.
    Kan niet eens verder komen in Halo:eek:DST incl. super spoiler guide op de D-pad.
    ja duhh je kan geen deuren openen met je 'Banshee', en nee je kan je Banshee ook niet tot kleiner formaat vouwen, je zult gewoon uit moeten stappen -.- .

Ik vind het persoonlijk een beetje jmmr dat het zo eenvoudig is met die D-pad, want als je het zo simpel maakt, maak er dan gelijk een echte Hack&Slash van.
    Maar nee, beetje schaars met de hoeveelheid enemies die je tegen krijgt, en nog schaarser als je kijkt welke wapens je kan equippen tijdens zo'n level.
    Best saai als je geen vehicle kan bemachtigen zo 2/3 van de levels in campain.
    Heb dan een beetje het idee dat ze op die manier 't spel langer willen laten duren met grote loopafstanden, want een campain van 4 of mss 5 uur... wordt niemand vrolijk van.

Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Iemand al ODST ontvangen die het van gamehubs heeft bestelt?

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
  7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ben dus niet de enige:+

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik lees dat mensen Dirt 2 nog niet eens binnen hebben (die was 15 september verzonden). Blijkbaar duurt het nu echt twee weken ipv de gebruikelijke één week :mad:.

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nie gewoon die multiplay of campaign installeren op je HD, en dan 1 van de disc erin laten en dan beide op kunnen starten? Echt gay dat ik telkens van disc moet wisselen.. Heb nu eigenlijk een extra Halo 3 disc erbij, maar dan alleen MP...

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je trouwens de maps downloaden van Xboxlive of staan ze zegmaar echt op de cd zelf?

11. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staan allemaal op de extra Halo3 Multiplayer cd.

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De gehele Halo 3 multiplayer met alle tot nu toe uitgebrachte map packs.

13. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij echt kan helpen met deze singleplayer achievements?
    Good samaritaan?
    Welke friendlies of new enemies moet ik in godsnaam killen en welke missies kom ik ze tegen?

En van kill 10 bad things van naught naughty. Die enemie enginer ofzo komt maar een paar keer of 5 in de campaign voor,

Ben nu bij missie data hive en kan de flame thrower niet vinden.

Nog een vraag: Als je de achievements van campaign uitspele op normal,heroic,legendary kan dat dan ook in co-op en dat je dan die achievements ook krijgt of is het echt een solo achievement:confused:

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Probeer eens youtube voor al die achievements. Scheelt een hoop typ werk, en gezeur hier :+

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spel EINDELIJK binnen van Zavvi, spelen er nog wel mensen ODST of is het de hype alweer voorbij? :+

maar goed; tips voor de eerst run en achievements? Wil geen guide en ga op heroic...

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Niet, gewoon lekker spelen. Alles valt super simpel te halen op de 2de run (easy mode). Er is niets wat je perse moet gaan doen op je eerste run, alleen genieten :)

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uhm in dat mombasa level waar je steeds met de rookie naar dingen zoekt veel je Visor gebruiken en alles lekker verkennen als je dat leuk zou vinden. Door die Visor (x) lichten bijvoorbeeld dia audio dingen geel op.

Verder zou ik die zwevende dingen ( Engineers) laten leven, doen je toch geen kwaad. En per level even kijken welke weapon achievement erbij hoort:

Laser Blaster
    Got 10 Spartan Laser kills on ONI Alpha Site.
    Both Tubes
    Got 10 Rocket kills on Kizingo Boulevard.
    Dome Inspector
    Got 15 headshot kills on NMPD HQ.
    Wraith Killer
    Killed all Wraiths in Uplift Reserve.
    I Like Fire
    Killed 10 enemies with the Flamethrower on Data Hive.

Headcase - Kan gewoon die fun skull zijn, dat grunts in confetti ontploffen.
    Finished a level with at least one Skull activated.

De rest wijst zich vanzelf denk ik

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Headshots zijn echt belachelijk makkelijk te maken met de pistol op de grunts.

19. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, gister nog iets leuks. Ik spring in een openstaande container, klapt het deksel dicht. Kan ik er dus niet meer uitkomen haha:) Uiteindelijk maar revert to last save gedaan.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gisteren voor het eerst gespeeld en ben na zo'n 2,5 uur in level 3 op heroic halverwege

dat stuk in de warthog

Ik ben erg onder de indruk. De graphics zijn wat gedateerd en de gezichten in de cutscenes zijn erg matig. Maar de belichting, sfeer, muziek en manier van verhaal vertellen maken dat weer helemaal goed. Kan niet wachten om er weer in te duiken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina