Idd. Probeer dat maar eens in Chasm Ten Zijn er nog mensen die alle audio loggs moeten verzamelen en dit willen doen in coop?
Mwa, met z'n alle kriskras door elkaar is niet heel handig denk ik. Als je er dan uiteindelijk nog maar 3/4 moet, is het echt een pokkewerk te vinden welke wel en niet gevonden zijn of je moet ieder een richting pakken(noord/oost/zuid/west)
Hmmmz ik denk dat ik odst bijna uit heb. Als ik klaar ben ga ik de ultieme halo test doen! Mythic mode! 1player + legendary + alle 13 skulls aan + 0 deaths + 0 saves + 0 quits + gamescores aan Iemand zin om mee te doen? Kunnen we beetje tactics doorspelen etc! Lijkt me leuk.
Ik wil deze ook graag halen. Wat vinden jullie van zaterdag overdag/ochtend? Als t net voor de middag is kan ik nog iemand er bij halen... Overigens wil ik ook nog Deja Vu halen..
Zekers, is een level 50 (voor wat dat nog telt) legit... ben zelf 47 geloof ik ( Halo3 ) maar speel niet al te veel. In ieder geval doorgewinterd genoeg om te weten wat nodig is om dit te halen. Ik begin liever wel vroeg dan omdat die ander smiddags weg moet, 10:00 tot 12:00? Of is dat te vroeg voor een zaterdag?
Ik zal het even beter uitleggen. Mythic mode is gecreeerd door halo fans die opzoek waren naar de ultieme uitdaging in een halo game. Het moeilijkste wat er te doen is in halo is een 1player game op legendary met alle skulls aan. En zonder dood te gaan, en score aan te zetten. Op die manier moet je dus een lvl halen. Doordat de score aanstaat kan je aan het eind van een lvl bewijzen dat je hem gehaald hebt met skulls, legendary en zonder deaths. De ultieme challange dus! Wat ik probeerde te vragen is, of er mensen zijn die ook willen proberen deze uitdaging aan te gaan, en elkaar dus tips kunnen geven hoe we door moeilijke stukkn heen zijn gekomen . hoop dat het zo een beetje duidelijk is!
Ik laat het vanmiddag weten, krijg het vandaag pas te horen. Ik zal in ieder geval dat level even doornemen, wat reasearch doen kan geen kwaad
Zojuist met Flix alle Audio Logs gehaald, ging snel en was best leuk om te doen. Op een gegeven moment moest Flix eten, en zaten we die missie te doen dat je op een brug begint met explosieven. Echter, als ik die liet ontploffen dan ontplofte de brug en Flix ook, waardoor ik weer opnieuw moest beginnen. Toen maar Flix staan duwen, duurde nog best lang. Nu nog 5 Firefight achievements, en die Endure. Endure zal zaterdagochtend behaalt worden.