Als je er zo in like 2 uurtjes doorheen schiet, valt pas echt op hoe kort de single player van ODST wel niet is!
Het is gelukt, ging lekker en beter dan verwacht! Al starten we één keer opnieuw omdat het toen niet zo goed ging. Daarna ging alles stukken beter. Héérlijk met die choppers. Nog twee firefight maps en dan heb ik de game helemaal uitgespeeld.
Het is nog gelukt ook. (En volgens mij hield mijn headset er tegen het einde mee op, Sorry daarvoor. Die wireless headsets van mij zijn aan het verslijten.)
Haha ja, en Kevf kwam langs die het level daarvoor met ons deed! Alpha Site. Thanks voor de support Kevf. Het was gezellig. Heb de game nu 1000/1000, dus no need om morgen ochtend die twee maps nog te halen, Sato en Chohan. Mochten jullie nog wat anders willen halen, let me know!
Jullie hebben het al gehaald Ik d8 kom vandaag om 10 uur online maar blijkt niet nodig! Netjes gedaan Daz. Wil iemand nog de achievement Deja Vu halen? Vidmaster Challenge: Déjà Vu Complete Highway on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and no 'Hog or Scorpion.
is die veel werk? Ben nu toch bezig, kan ik net zo goed voor de 1000 gaan Al vraag ik me af of ik iemand nog zo gek krijg als Reach uitkomt..... @ Daz en Sato: was gezellig gisteren
Ik denk dat het 2 uur in neemt. Is een ruwe schatting omdat ik het gewoon nog niet gedaan heb. Maar waar het op neer komt is het volgende: http://www.youtube.com/watch?v=rXq93Kd642c
Duurde bij mij een uurtje dacht ik. Je mag wel gebruik maken van Mongoose. En veel je bazooka gebruiken!