1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 3: ODST [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 30 dec 2009.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Iemand nog zin in de campaign te doen in co-op (Op Legendary natuurlijk)? Heb de game al bijna een jaar in de kast liggen, maar enkel de multiplayer gespeeld ;(.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik wel :)

maar dan wel op legendary en met audiologs ;)

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Uiteraard op Legendary, anders vroeg ik het niet ;d. Met de audiologs vind ik ook prima. Ik kan deze week Woensdag en Zondag de hele dag (dus dan kan het in 1 sitting). Volgende week kan ik de hele week. (En anders s'avonds 2 uurtjes oid).

4. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van zaterdag ochtend 11:00?

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Iemand zin om morgen Halo ODST nog even op Legendary uit te spelen? Of te beginnen althans?

6. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die Firefight gaan doen? Ik moet nog eentje (990/1000)...

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil wel ff meehelpen, al heb ik een tijdje geen Halo gespeeld. 19u vanavond?

8. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo zelf ook lang niet gespeeld. Vanavond komt mij helaas niet zo goed uit (ben 21u of 22u beschikbaar), morgen om 20u misschien? Dan zorg ik voor nog iemand. Als tegenpresentatie wil ik je wel helpen met campaign op Legendary (hoef geen audiologs, jij wel?).

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben iets later ook nog wel beschikbaar... Ik geloof dat een firefight achievement ongeveer 1.5u duurt? Heb deze week toevallig even vrij ;).

Campaign wil ik eigenlijk nog even doorspelen voordat Halo Reach uitkomt, dus als we eens een clubje van 4 kunnen samenstellen?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Firefight achievement duurt ongeveer 45 min als je op Heroic speelt.

11. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me dan even toe: jelledeboer. Zit nu niet achter xbox, misschien zie ik je later wel. Met 4en door campaign gaat zeker lekker snel maar met 2 lukt het ookk. We zien wel wie errbij komen

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb je ff toegevoegd. Ik hoef overigens ook geen audio logs, het schijnt makkelijker te gaan als je dit solo doet na de game uitgespeeld te hebben. Ik moet alleen wel die 'Don't kill any engineer' achievement (Volgens x360a), voor de rest word het gewoon een rush voor de achievements en een opwarmer voor Reach.

Wanneer heb je een beetje tijd over deze week? Het schijnt 4-5 uurtjes te duren, dus dat moet in 1 of 2 sittings lukken.

En wil je vanavond nog die firefight achievement halen?

13. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Friend request accepted! Misschien morgenavond om 20u even firefighten? Er doet misschien nog iemand mee. Nog iemand van hier misschien? Daarna help ik je met campaign op Legendary, ben elke avond beschikbaar.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het mag van mij nu hoor ;). Verder ben ik de hele week wel beschikbaar behalve Woensdag.

15. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond om 20u gaan ik en Ypuh firefighten, wil iemand misschien ook meedoen? Hoe meer mensen hoe meer vreugde ;).

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Iemand?

17. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 personen gezocht voor de vidmaster challange op het laatste level geen warthog of tank gebruiken.

A.s. maandag avond 6 september! Wie o wie kan? :b:

18. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie mij helpen met firefight op map Rally Point, dan help ik jullie met Vidmaster challenge :). Firefighten met 4en gaat lekker snel.

19. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevraagd en hij vindt het goed. Nu alléén nog een 4e speler :eek: Dit voor a.s. maandag avond!

20. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top! Vanavond om 20u? Ypuh, kan je dan ook?

Deel Deze Pagina