Als je niemand kan vinden laat het dan even weten, Dan help ik mee. (Mits ik dan online ben, maar verwacht van wel.) Beetje rijden op een Mongoose is altijd leuk.
eendje heb jij het nu nog nodig? Kut :| Ik had gister avond geen tijd meer dus had jullie sowieso niet kunnen joinen... Wie kan en wil er nog naast Sato? (bedankt Sato!)
Dat zijn dan 2 veteranen, maar alleen als je echt zin hebt hoor. Ik houd dit topic dan in de gaten... mocht niemand zich aanbieden dan hoor je t vanzelf
Ik heb altijd zin, Vind het nog altijd jammer dat er geen matchmaking is voor campain en firefight. Weet dat er voor firefight wel matchmaking zal zijn in Reach, Maar weet niet of ze het ook voor Campain doen. (Zou wel mooi zijn.)
Verrek, Herriner me net dat ik het gisteren nog ergens gelezen had op Bungie.net. Dat geheugen van mij is echt niks meer waard.
Iemand zin om zo de campaign even deels door te nemen op Legendary? Start 19.30u - 20.00u tot wanneer we zin hebben? Ik geloof dat je er met zn 3'en of 4'en in 5 uurtjes door heen rushed.
Prima... Ik hoop dat Sato of Eendje ook even willen helpen, met z'n 3 loop je er zo door heen, plus dat hun allebei ODST al uitgespeeld hebben. Ik heb er zin in, heb me gister prima vermaakt met Firefight (we zijn nog door gegaan tot ?1uur?).
Wil best helpen, dat was ook de deal die we maakten als je mij hielp met firefighten . Maar denk dat ik vanavond ga boosten (GOW2) maar dat kan ook op andere dag. Ben iets voor 8 uur online, dan zien we wel even.
Laatste level is niet geregistreerd, dus nog geen achievements -.- Iemand zin om die Deja Vu achievement te halen? Dan zou ik daarmee ook de game kunnen completen. (En dan nog Endure + een paar Firefight missies voor de 1000/1000).
Ypuh, a.s. maandag avond gaan we Deja Vu halen met een maat van mij en Sato en of eendje. Maar als jij het liever wil dan bijvoorbeeld eendje (???) dan kan je meedoen aangezien jij het nog niet hebt... Laat maar weten
Maakt me niks uit, ben gewoon beschikbaar maandagavond. Ypuh heeft hier meer baat bij want hij heeft die achievement nog niet. Als Sato niet kan of geen zin heeft, dan val ik wel even in.
Ik ben deze game aan het lenen van een vriend, en hij bevalt me prima. Missies zijn vermakkelijk, leuk concept met die clue's. Ik heb er geen echt Halo gevoel bij, ook omdat het stijltje heel anders is. Ik moet nog 2 missies, ik speel hem op Herioc. Firefight is ook geniaal, maar echt fucking moeilijk!