1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] FAQ Audio Files

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 24 sep 2009.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De grote mannen van Achievement Hunter hebben een zeer handige kaart in elkaar gezet waarbij je alle Audio Files kunt vinden. Als je in deze kaart op een locatie klikt krijg je zelfs een Youtube video te zien van deze locatie.

    Het leek mij wel handig om deze hier te plaatsen. Tevens is dit nu natuurlijk de plek om het over de Audio Files te hebben.

    Tevens zijn deze files (als je er genoeg hebt) achievements waard, en daar doen we het natuurlijk allemaal voor :p


    En niet klikken als je ze zelf wilt gaan vinden!!!
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, maar ik heb ècht geen zin om heel die city door te rennen :+
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de singleplayer doorspeelt kom je het grootste deel van de stad volgens mij wel al tegen. Ik heb er zelf in de loop van het verhaal maar een stuk of 5 ofzo gevonden, maar ik ga er de volgende keer wel wat beter naar kikjen :) Het verhaal schijnt namelijk wel erg interessant te zijn.
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je die suply crates unlocked vind je daar een paar mongooses dan gaat het veel sneller.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vanmiddag 30/30 gehaald, ben er toch wel 2 uur mee bezig geweest. Ik wist niet welke ik mistte. 8)
     
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 25/30 maar ik weet niet welke ik gemist heb :mad:
     
  7. Yaz

    Yaz Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten er ook een paar heel sneaky achter security deuren verstopt die volgens de map helemaal nergens naar toe gaan. Het verhaal vertellen ze wel op een leuke manier, ben benieuwd waar het naar toe gaat (heb er nu net 6 ofzo).
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ff leuk om te weten dat als je dit in CO-OP wilt doen je de laatste NIET kunt halen in datahive omdat je save dan gereset word, dus in coop kun je alleen doen als je alle flashbacks uitspeeld :lol: Kwam hier dus zelf achter, niet fijn na 2 uur dat irritante gelul van die logs en pijn aan je ogen van het staren in die donkere shitstad :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  9. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Lollerpwned :lol:

    Pijnlijk :'-(

    Ik wou het eerst ook co-op doen, gelukkig dat ik dat niet gedaan heb
     
  10. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ze in volgorde vinden? Er staan namelijk nummers bij, is het zo als je de eerste vindt dat de 2e mogelijk wordt te vinden?
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Het maakt niets uit in welk volgorde je de audio files vindt. De filmpjes komen gewoon in de volgorde waarop het verhaal plaatsvind. Ook al vind je nummer 1 op de kaart en vervolgens nummer 22 en dan nummer 15, je krijgt wel gewoon eerst filmpje 1 te zien en dan filmpje nummer 2 en filmpje 3.
     
  12. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben CO-OP gedaan en hebben nu alle audio logs gevonden. Om de laatste audio log (in CO-OP toestand) bij Data Hive te halen, moet je inderdaad eerst alle missions uitvoeren. En dat kostte ons hoop tijd :mad:

    Omdat wij 1 gemist hebben, moesten we opnieuw vanaf 0 zoeken =( Uiteindelijk kost ons meer dan 6 uur om alle audio logs te zoeken, inclusief afronden van alle missions :x Wij waren met drieeën, dus kon snel door level rammen.

    Daardoor heb ik ook achievement voor 10 kills van zweef-ding gehaald.

    Er staat ook leuke reactie op youtube :lol:
     
  13. Jan Grover

    Jan Grover Henk

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dus ook eerst Co-op gedaan voor niets.........verdomme 2 uur bezig geweest voor helemaal niets!!!
    Toen heb ik het maar alleen gedaan, en dat duurde maar een uurtje!:D

    Persoonlijk vond ik deze site erg handig, je kan dan ook op de afbeeldingen klikken om nog wat meer aanwijzingen in de vorm van screenshots te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    nice ga ik ook eens proberen
     

Deel Deze Pagina