Gisteravond weer een achievement bug oid We deden het laatste firefight level. Gingen voor de 200k achievement. Op 198k gingen twee vd drie spelers in het team dood. De laatste redde het nog om tot 211k door te spelen. Hij uiteindelijk ook dood. Maar niemand de achievement gekregen voor de 200k Weet iemand er iets van? Kan het zijn dat dat komt omdat er twee man dood was? (wat me vreemd lijkt opzich).
Hehe na hoevaak heb je m nou gehaald? Hier nog de stats, beswel lekker gedaan vond k.. Ik ook nog die Deja Vu halen, vanaaf maar proberen..
Als er iemand is die moeite heeft met de firefight vidmaster het is echt heel simpel. Kies het woestojn achtife lvl met base in het midden. 2 mensen in choppers en 2 mensen in de base. Wij hadden nog 20 levens over. ( behaald op oldskool nl)
Het is ook niet moeilijk, het duurt alleen lang. Op Alfa Base is ie ook goed te doen hoor! Nu moet ik alleen nog die andere vidmaster, iemand zin om te helpen? 3 personen nodig..
Als iemand nog een team genoot nodig heeft: X0I , (hoofdletter x, nul, hoofdletter i) Ik heb de hele avond de tijd dus ik hoef geen potjes af te breken. ( mits ze niet langer dan 6 uur duren )
Mensen hier die vanavond all night ODST willen spelen? Firefight het liefst, maar co-op kan natuurlijk ook. Add me: Bleett. Ik ben vanaf een uur of 7 wel online P.s. Ik moet de Endure achievement nog halen, dus