Ik heb ook een aantal toegevoegd, ik moet nog 7 van die 200k achievements(alpha base heb ik natuurlijk al door endure uiteraard), daarna heb ik alle halo 3 achievements! Dus je kan mij ook toevoegen voor een potje firefighten! Endure halen heb ik niet meer zo'n zin in eigenlijk....tis absoluut niet moeilijk, maar na hem 2x te hebben gehaald de lol er toch wel vanaf...vijf uur totaal, verdikkie! Overigens snap ik ook niet echt dat mensen er zo'n moeite mee hebben, als je goed samenwerkt moet het gemakkelijk gaan, in mijn ervaring haalden we het altijd met meer dan 25 levens... Gewoon goed samenwerken is het belangrijkst! En natuurlijk niet te dood gaan Anyway, voor een potje firefighten, voeg me toe!
Gisteren met z'n 3en op Lost Platoon 1 miljoen gehaald, veels te makkelijk. We zijn maar opgehouden omdat er geen einde aan kwam . Dat was op Normal, volgende keer Heroic en die Endure achievement verdienen
Dan speel je het ook niet echt goed. Wij hadden toen we de achievement unlock'te nog iets van 25levens over.. Maargoed ik ben wel weer uitgekeken op ODST, Firefight vind ik tegenvallen. Ook die achievements duren me te lang, jammer want kheb alle andere van Halo 3 en ODST al..
Moet nog 4 Firefight achievements als iemand me effe helpt ermee doe ik wel effe mee met endure. (weet namelijk een goed tactiek om het te kunnen halen)
Zonet ff een uurtje FirFight gedaan, kwam op 50:000 uit. Deed het lekker rustig aan, en wou wel eens zien hoe lang ik het kon vol houden zonder dood te gaan. Had uiteindelijk geen zin meer, dus was gestopt . Dit was dat potje Link Marieke NL
Wie doet ermee op 12 oktober 7 uur mee aan een potje firefight? Zet hier je naam dan zet ik je erbij en invite ik je om 7 uur.
Wie doet er vandaag mee? Heb de game net op gepikt bij gamemania en als Firefight ook maar een schim is van Horde in GOW2 ga ik dat het meeste spelen denk ik. Zoek iig nog wat companen.
ik ben wel voor de Vidmaster Challenge: Endure (In Firefight, on any mission, pass the 4th Set on 4-player Heroic LIVE co-op.)
Ja klopt, we liepen toen een beetje te kutten en speelde het dan ook voor de eerste keer. Als je het een paar keer speelt, dan gaat het steeds soepeler en houden we ook veel meer levens over. Die Endure Achievement is het beste op Alpha Site te halen geloof ik. Ik hoef trouwens alleen deze nog: Firefight: Rally Point Firefight: Security Zone Firefight: Windward Firefight: Chasm Ten Firefight: Last Exit Vidmaster Challenge: Endure
weet niet wat je vanmiddag doet. maar over een half uur ben ik wel in voor vidmaster endure! eerst ffe peuke halen
Voor de mensen die firefight willen spelen, gamertag = paribus. Vanavond ben ik wel online (tussen 19 en 21 uur).