Oh cool, nu een potje spelen dan? EDIT: Ik kruip achter de XBox. Stuur maar een Party Invite als je wilt gaan spelen.
Pfew, eindelijk ook alle firefight's gehaald. Niet gedacht dat ik dat ooit zou doen, mja had vandaag de tijd en is toch wel ok om hem 1000/1000 te hebben voordat Reach komt Nice
Nice ! Congratz. Ik heb alleen maar campaign op normal gedaan en vandaag 3 ff's. Iets van 550 (G) geloof ik. Reach ga ik pas spelen als de SP er is...
Mocht iemand nog FF: Rally Point wil doen, ik wil dan graag meedoen . Is nog de enige FF die ik nog moet doen (sta al maanden op 990 G ). Wil wel helpen met andere maps hoor Voeg me toe: jelledeboer
ON-FOKKIN-GELOFELIJK! We waren bezig met de Endure Vidmaster Challenge en na zoveel moeite en tijd hem niet gehaald. We waren in Set 4, Round 3, Wave 5 en daarin zelfs nog maar de laatste brute over toen onze laatste speler het loodje legde door weer een damn stick met een spike grenade. 1 vijand verwijdert van de achievement en hem dan net niet halen. GAH!
Een maat van me haalt 1.4 mil in z'n eentje Hij speelt ook bijna elke dag en kan alle moves van de covenant dromen
Ik wil graag meedoen, heb net de game ontvangen. Ik ga denk wel eerst beginnen met de singleplayer. Voeg me maar toe als jullie iemand zoeken voor Firefight.
Ik had ze allemaal met maar 1 andere gehaald, is volgens mij het makkelijkst. Heb je tenminste ook geen n0obs die alle levens opmaken en je hebt beter teamwork.