1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Firefight

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 sep 2009.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je daarop gezeten en welke difficulty? :eek:
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vandaag samen met een vriend op normal gespeeld (is al pittig genoeg met z'n 2en) op Ten Chasm (erg tof level die je kan unlocken). Hebben het vol gehouden tot de 4e set, de derde round en de laatste wave (dus net geen 5 sets). Op dat moment stonden alle skulls aan en kwamen er twee hunters en 4 chieftains xD. Maar mooi wel een score van 588.000 \o/
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik wil ook nog weleens een paar potjes doen eenmaal ik de singleplayer heb uitgespeelt. En eenmaal ik de game heb uiteraard. :cool:
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Net met 2 man op Normal geprobeerd, maar dat wordt al snel erg pittig! Op Easy ging het een stuk beter, maar helaas moest ik stoppen... Soon maar eens ff GOED voor gaan zitten :D
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zin hebben om te firefighten kunnen me add-en :)
     
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen is hij hopelijk binnen, voeg me maar toe! :)
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Firefight met Marruk gedaan, was wel lachen, vooral de bonus rondes. We waren 130 min. bezig op easy tot 300.000 punten, dat is toch iets te makkelijk. We hadden ook nog 10 lives over, maar jammer genoeg moet ik morgen ook weer naar school dus moesten we stoppen. Ik denk dat dit het enige is wat mij lang bezig kan houden.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had dus echt niks met Halo 3 online, paar keer gespeeld maar zag gewoon de fun er niet van. Maar firefight (wat dus een soort Horde is, en Horde vind ik fantastisch) lijkt me dan wel weer heel cool. Zijn er mensen die Halo 3 online niet veel speelde maar Firefight dus echt wel heel tof vinden?
     
  9. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die morgen vanaf half 8/8 uur zin hebben in co-op/firefight/etc ;) voeg me toe!
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die dit morgen middag willen spelen? Mits ik hem binnen heb. Hele middag vrij dus. :)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok 4 player firefight is toch wel grappig, duurt wel erg lang! Zelfs op Easy (wel 25lives ofzo opeens)...
     
  12. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had zondag de firefight achievement gehaald van vidmaster heb er 2.5 uur over gedaan met een score van 1.5 mil:D en heb recon nu ook:p
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, we zijn idd dik een uur bezig geweest en kwamen tot de derde ehhhh.... Level? :p Ben ff de benaming kwijt ;) Erg tof!
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hulde aan Fireflight! Wat tof zeg.. :)
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Wave, Round, Set? :9

    Ik had in me eentje op normal 2 maps gedaan, ik moest nog 1 wave en dan ging ik naar set 2, werd ik volgespammed met grenades enzo 8)
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Firefight lijkt me wel tof.
    In het bijzonder de medals die je kunt krijgen.
     
  17. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij met deze achievements kan helpen?::
    -Trade a weapon via xbox live
    - Activate a skull and complete a level, Weet iemand in welke level een skull ligt?-
    Met je plasma gun 10 brutes snel killen als ie overcharged is? Hoe + wat is overcharged? En wat zijn brutes voor enemies?
    - Wat is een audio log en waar vind ik ze als iemand filmpje kan laten zien waar de audio logs liggen?
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Uh set, dus iets van 12-15waves gehad ofzo 8)

    Gaming4life, die skull moet je aanzetten voordat je een level start.. ;)
    - Brutes zijn die beren die op je af springen haha, overcharged is dat je je plasma gun oplaadt door schieten in te houden (Dat hij groen wordt zeg maar)
    -Trade a weapon moet je niet via live doen, maar gewoon met ene team mate in de singleplayer. Als je dichtbij zo'n poppetje gaat staan kan je zijn vragen.
    -Audio logs zijn een soort pin automaten die door de singleplayer maps verspreidt staan. Ze lichten geel op als je je Visor aanzet met X.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nu FireFight iemand ?
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Drokz ik had je wel en dan zoeken we nog 2 mensen die mee willen doen met Firefight!
     

Deel Deze Pagina