Ik wil ook wel, heb geen mic! Niet te moeilijk svp anders duurt het echt een halve dag Op easy haal je de 200.000 ook wel
Kwam je nog Synergy? :b: Zit hier met Mr Microfoonloos en mezelf in een party te wachten EDIT: Gerjan's recon naam is op dit moment GAAP --> Synergy!!!!!
okaaaaaaay tip van de week : Als een player leaved eindigt de game voor iedereen ! Kwamen Gerjan en ik net fijn achter op round 3
Dr0kz als je dat nou wist kon ik mijn Xbox gewoon aan laten. Sorry man, maak het binnenkort wel ff goed!
Wat ik jammer vind: - Geen drop-in / drop-out systeem. Erg jammer, voornamelijk dat wanneer iemand quit de hele game end... - Geen matchmaking ervoor. - Geen pauze / save mogelijkheid
ik heb morgen toch vrij dus ik wil wel voeg me maar toe Robinsky009 tegen die tijd ben ik wel wakker net alleen firefight gedaan 20 min vol gehouden op normaal 1 hele ronde over leeft en bij de 2e ronde tot de 2e wave maar gehaald maar ram vet en leuke dubbel kils heletijd en trippel kill's en overkill maar 2 gehaald best geinig leuk gedaan maar moet je echt met 4 nederlanders doen is super tof dan.
Ik zou ODST voornamelijk voor Firefight halen, uiteraard zal ik de SP wel uitspelen maar that's it. Hoeveel maps in totaal zijn er voor firefight?