Vandaag is mijn laatste dag van mijn vakantie. Zoek me maar op, wil het wel proberen vandaag om mijn vakantie goed af te sluiten
Zijn er vanavond mensen die zin hebben om ODST te spelen. Het liefst Firefight. Gisteren met 3 man Crater gespeeld, mooi resultaat. * Tuesday, September 22, 2009 * Length: 01:38:14 * Points: 446,413 * Players: Spartan23R , Bleett , Kyrosyves * Sets, Rounds, Waves: 4, 1, 5
Ik heb interesse Bleett, ben door de SP heen. Van wat ik zag was Firefight (2 maps iig) goed opgezet voor grote gevechten. Beperkt aantal toegangwegen bijvoorbeeld in het wildlife-park, maar wel op een dak zodat Wraiths je kunnen mollen. Goed samenspel vereist dus.
het was echt vet Misschien kan ik vanavond weer maar dat weet ik niet zeker, ik zou iig nog wel met 4 man op heroic willen doen voor de Vidmaster Challenge: Endure \o/
Gister met vier man op Lost Platoon (geloof dat hij zo heet, met de vehicles) 602k gehaald 93 minuten non stop firefighten erg tof
Oke, dus voor vanavond hebben we in 1e instantie onderstaande mensen. Hoelaat? Uurtje of half 9?, aangezien ik nog boodschappen moet doen lol. Bleet SjoerdV NL Dr0kz Nyari en misschien Ryan23 Moeten we alleen nog wel afspreken voor welke achievement we gaan Endure, of 200.000 punten op een map. Volgens mij wordt het best pittig op Heroic.
Met hoeveel personen kun je Fire Fight eigenlijk doen? 4 toch? Ik heb gisteren ook even Fire Fight gespeeld en ik moet zeggen dat ik het erg gaaf vond. Het is beter dan de Horde mode van Gears of War 2.
ik zou wel mee willen doen, maar weet alleen niet hoelaat ik thuis ben .. op heroic is idd pittig maar dat is juist leuk tog edit// voor mensen die ook met johnson spelen in firefight, licht het aan mij of zijn ze handen gewoon blank als je speelt
Tijdstip maakt mij niet zoveel uit. Nog 15 min stage, dat houdt in dat ik over 18 min thuis ben. Heroic is indd beetje pittiger, maar denk dat communicatie the key is. Handen blijven indd blank bij Johnson. Het is het commentaar dat het hem doet