Lost Platoon on Normal Friday, September 25, 2009 Length: 01:37:54 Players: Gerjan , merchollandernl, Dr0kz , alex0172 Sets, Rounds, Waves: 3, 3, 4 Gerjan's Quick Stats Score: 203,568 Kills: 385 (By weapon, chopper: 287 loll) Deaths: 10 Biggest Kill: Wraith Points: 7,207 Wat houdt bungie veel stats bij zeg.. http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Dr0kz
yeeeh....ongeveer een 1,3 miljoen punten gehaalt op Heroic. Uitdaging is er ook wel een beetje uit :{ ?Ga van de week nog meer een keertje opnieuw doen op Leg, kijken of ik snel met een andere gast de rest van de achievements kan halen.
Ik ga vanavond na paar dagen weggeweest te zijn weer even proberen online te komen. Yair, Dr0kz, Seas enz. aanwezig?
Iemand die NU firefight wil doen? heb de hele middag de tijd.. Graag toevoegen en gelijk online komen
Om 29 september om 20:00 zullen we starten met heroic Firefight voor de vidmaster endure, ik heb alle strats enzovoort om het zo lang vol te houden alleen heb ik nog 3 spelers nodig. Stuur een Friend request naar Big daddy xNL en dan kunnen we om 20:00 beginnen. \o/\o/\o/
En is het gelukt? Mochten er nog mensen zijn die me toe willen voegen voor firefight/campaign, ga je gang. Gisteren ook op 2 maps de achievement voor 200.000 punten behaald.
Ik heb ook wel interesse in een beetje lekker firefighten met mensen die niet de hele tijd doodgaan XD. Voeg maar toe oid..
Add me maar Om 7 uur beginnen we weer, we zijn precies voor de 3de keer bij de laatste level doodgegaan.. Voeg me maar toe en 7 uur beginnen we, hou je niet aan onze strats kicken we je.