1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: ODST nu in de XBW Preorder shop - 39.50

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 22 jul 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar hou ik je aan ;)

    heb er 1 besteld

    edit:// wel een beetje lauw dat je niet met iDeal kan betalen en jullie me dwingen een niet bestaand telefoonnummer in te vullen , je hebt mn mailadres toch al :+
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bang dat dit moeilijk te beloven valt. En zoals zoveel members al aangeven, GCshop staat niet bekend om het op tijd leveren van producten... Ik heb al een paar keer (ook via XBW) wat besteld, maar nog geen een keer op de afgesproken dag binnen gehad. Nu zijn er zeker meer winkels die dit doen, maar voor mij is het helaas wel de reden dat ik hem niet op deze manier bestel.

    Maar als je geen haast hebt met de release en je een paar euro's wilt besparen is dit een erg prettige deal!
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, ik heb hem toch maar besteld via deze aanbieding. Het kan maar beter goed gaan }:]
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ideal

    Ja, op gcshop.nl zelf kun je wel ideal betalen hoor? Kun je ook gewoon daar doen!

    Verder heeft GCshop recent een compleet nieuw verzendsysteem gekregen, dus ik verwacht dat ze echt wel op tijd die dingen opsturen. Voorheen hadden ze problemen omdat uitgevers ze soms dwarsliggen omdat ze zo goedkoop spellen verkopen, dan wordt de Bart Smit boos, etc.

    Je bent toch afhankelijk van je leverancier...
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    voor de duidelijkheid;

    Kan je via de XBW pre order met IDeal betalen?

    zo ja, dan bestel ik m zo wel ff.
     
  6. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, wel op de die site zelf.

    Heb net gepre-orderd! Nu maar hopen dat ie op de releasdag in de brievenbus zit.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou er niet te veel op rekenen, ik heb 8 maand gewacht op een game. :+
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit gaat via GCshop en niet XBW zelf.

    Maar ik heb ook besteld. :thumbs:
     
  9. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    8 Maanden :emo:

    Heb je je geld terug geeist? :+
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja op een moment had ik er genoeg van. Geen mailtjes of wat dan ook, en op laatst stond er zelfs leverbaar, nog niks gehoord.
    Was maar 10+ euro dus ik dacht steeds tja eens kijken of het nu wat wordt.... maar ja nee dus, kortingcode blabllabla als excuus maar ja ik shop daar dus niet meer. :p
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En juist met die leverancier maak je afspraken wanneer iets binnen moet zijn.Los van het feit dat ze nieuwe releases voor onder de adviesverkoopprijs verkopen had Micromedia of welke leverancier dan ook bepaalde regels moeten opstellen om juist dit te voorkomen.

    Een retailprijs is vaak een adviesprijs. Inkoopsprijs daarentegen is wat anders.

    Ik geloof niet dat gcshop meer korting zal krijgen dan de wat grotere ketens hier in nederland.Iedere retailer is vrij om zijn eigen marge te hanteren (en dus ook zijn verkoopprijs). Een lagere verkoopprijs hanteren dan de grotere retailkanalen (bart smit,intertoys,bla bla) is niet gegronde reden om de leveringen van bestelde artikelen ''per ongeluk'' een aantal dagen/weken later uit te leveren.

    Tegenwoordig kost zo'n nieuwe release met een adviesverkoopprijs van € 69,99 wel rond de 46 euro inkoop.Dan zal het bij deze titel rond de € 32 zijn. (excl btw)

    Hoop dat ze hun nieuwe verzendsysteem op orde hebben.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Just a note;
    Ik heb een mail (van een week terug of zo) waarin ze zeggen bezig te zijn met een nieuw systeem.


    edit; joepie, heb na 2 weken nog me geld niet terug wat binnen een week zou gebeuren... gaat lekker daar.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  13. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Eind September zijn ze daar toch wel klaar mee?

    Hopelijk...
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb ook weinig vertrouwen in het GCshop.nl gedeelte. Heb Street Fighter destijds 4 dagen na de release gekregen. Ik heb nog nooit zo gehuild.

    Echter word hier zo stellig belooft dat het op de release binnen is, dat ik me toch maar weer laat verleiden (Tegen mijn principes in).
     
  15. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    4 dagen is toch iets anders dan 8 maanden vind ik.

    Maar als er zo nadrukkelijk bij staat dat je het spel op de dag van de release krijgt, moet je dat natuurlijk ook nakomen.
     
  16. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    nou laatste kans voor gcshop, als de game weer te laat komt haal ik er niks meer.
     
  17. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, heb hem ook besteld! Steun deze oude vertrouwde site + forum nog wel hoor :cool:
     
  18. Damash

    Damash Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, maar als je bij gcshop.nl kijkt zeggen ze niet overal heel vrolijk dat je johnson erbij krijgt. is dat alleen als je via xbw besteld?
     
  19. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij niet hoor, bij de ELKE preorder hoor je SGT. Johnsen er bij te krijgen dacht ik.
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    bij xbw krijg je SGT johnson zeker, weet niet een-twee-drie of hij overal bij zit, denk het wel though!

    GCshop heeft een nieuw verzendsysteem! dat is waarom er zo veel vertrouwen is in dat het goed gaat...
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009

Deel Deze Pagina