vraagje: als ik halo 3 odst hier op de laatste dag, dus de 21e preorder word het dan meteen verzonden?
ligt er een beetje aan wanneer je betaling binnen is... is dat op die zelfde dag nog is, voor 12 uur ofzo, dan misschien wel! maar ik denk niet dat je mag verwachten als je het last minute doet, dat je het dan de volgende dag binnen hebt.
oh ok vroeg het maar voor als ik een noodgeval heb, ik preorder hem wel aankomende week als alles goed gaat.(met salaris enzo)
Iemand die mij zijn SGT. Johnson code wilt geven als ik een gcshop kortingscode (2-3 euro dacht ik uit me hoofd) geef?
Haha ik vind het echt een keiharde fail en lachwekkend hoe de advertentie van Halo 3 ODST zegt: Hij streed tegen de overstroming en de covenant Keiharde fail van the Flood whahah :b:
Heb 2x ODST besteld. Eentje is voor mijn vriend. Er staat: Bij meerdere bestellingen gaan uw verzendkosten omlaag (behalve bij hardware). Toen ik de bevestigingspagina klik, stond dat verzendkosten 2,- euro bedraagt. Na ontvangen van email-bericht stond ineens dat verzendkosten 3,- euro bedraagt. Het is een beetje vreemd, vind ik Heb toch maar 3,- euro betaald voor verzendkosten. Hopelijk gaat die 1 euro naar xboxworld
Dat is denk ik een foutje in ons bestelformulier! De mail die je krijgt is correct. Maar bedenk je dat het 3 euro in plaats van 4 euro is (2x2)! dus de verzendkosten zijn wel omlaag gegaan... Zal effe kijken of ik dit kan oplossen met mijn coder...
Er zijn ook weer gelimiteerde aantallen van de Forza 3 special edition te koop!!!!!!! http://preorder.xboxworld.nl/
Het is een samenwerking met GC shop .. right? Ik heb hem via GC shop besteld, omdat hij een foutmelding gaf via het XboxWorld formulier, maar ik neem aan dat het langer duurt voor hij bezorgt wordt, right?
Dan hoop ik dat hij er dinsdag is! Hopelijk al in me tussenuur.. kan ik de school alleen niet garanderen dat ik daarna nog naar school kom