heb hem nu sinds vrijdag avond nog maar klein stukje gespeeld, vind de sfeer vooral donkerder, en je bent echt wel een heel stuk zwakker als de chief waardoor de game ook weer wat moeilijker wordt, verder nog niet ecgt heel veel tijd gehad om te spelen maar eerste indruk is goed.
De meeste winkels hebben de game vrijdag geleverd gekregen. Als sommigen hebben zitten slapen kan de game zomaar een aantal keer verkocht zijn afgelopen vrijdag..
Maar dan lijkt het me dat je een ban krijgt van Microsoft he... Je mag de game dan nog niet spelen toch???
Oke... Ik dacht dat dat niet mocht joh... Heb ook wel eens een game gekocht een dag voor de Nederlandse release... Heb toen een dagje gewacht zelfs
Als jij hem netjes gekocht hebt valt jou niets te verwijten. Je mag dan gewoon voor de release datum spelen.
@ Peter Aragon Ik had hem besteld bij Xboxhome voor €42 maar kreeg vrijdag een mail dat ie op de post was en gisteren binnen gekregen Trouwens al 170 GS
tuurlijk doe ik hem wel alleen op legendary maar de beste tactiek kan je pas maken als je hem zelf al gespeeld heb en daarbij komt nog bij dat je met 4 man makkelijk die collectibles kan vinden, ook heb je dan geen mongolische AI
Ik zit vast in de Campaign... Ik ben nu bij Mombasa street op Tayari Plaza waar ergens een of andere beacon moet zijn alleen er is niks? Iemand die weet waar deze beacon is?
Zo vandaag lekker doorgeknalt morgen even het ena laatste en laatste level doen en dan heb ik hem uitgespeeld op normal Trouwens 280 GS @ hierboven Spoiler als ik het goed heb moet je een recon helm vinden die zit in een van de gebouwen moet je gewoon even naar binnen gaan waat niet precies welke Spoiler Trouwens die levels met Dutch en Romeo waren wel wet zeg vooral die ene waar steeds op nieuwe die banshees en Phantoms komen
In Tayari Plaza zijn er geen gebouwen waar ik in kan? XD Ik heb de waypoint gevolgd totdat er 0.0 meters over waren en als ik op de vierpuntsknop drukte kwam er te staan "the beacon is nearby" alleen waar the fuck ligt ie nou
Zet je visor aan en hij wordt omringd met gele lijnen. Weet zo snel niet welke clue daar ligt, maar heb geen één keer langer dan een minuut moeten zoeken.
Okay sorry maar dan neem ik nog een gokje het kan zijn dat je een Spoiler sniper moet zoeken die ik op één van de draden boven je hoofd
Op een aantal podcasts zijn wel eens medewerkers van MS die de bans regelen. Zo was er iemand die een aantal weken voor de launch een game speelde. Die gast was zo slim om dat live over internet in een chatroom te laten volgen. De MS medewerker erin en even meepraten. Voor hij het wist was hij geband. Om te verifieren dat het klopte had de MS medewerker nog op zn Twitter geplaats: Yes, it is me op de tijd dat de ban plaatsvond. (De speler geloofde het zelf eerst namelijk niet, die dacht dat zn internet er gewoon mee gestopt was). Was weliswaar dus niet een dag of 2 voor de launch, maar zulke bans bestaan wel degelijk
Hmm, ben ik de enige die de sp van ODST vind tegenvallen? Het is niet slecht ofzo, maar had er toch meer van verwacht... Zeker in de cities vind ik het een beetje saai. De buitengebieden zijn wel lekker actievol en leuk om te doen.
Nee, ik heb ook al aangegeven dat het niet echt tof is. Nou ja... Niet tof. Dat is niet waar, maar de stukken die je met The Rookie speelt zijn inderdaad niet echt noemenswaardig (tot later in de game). De missies met de andere ODSTs zijn veel actievoller en daardoor toch veel toffer. Maar dat trekt later wel recht