1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Singleplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door Godfrey, 16 sep 2009.

1. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Het voelt nog steeds als Halo en AI teammates zitten er af en toe bij. Dat free roam en sneaken valt amper op omdat je weer wordt opgeslokt in het verhaal.

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog eens na gedacht over het hele feit dat Rookie niks zegt het hele spel lang.

Dit kan na mijn idee ook maar 1 ding betekenen. Rookie = Master Chief. Als hij namelijk zou spreken zou die verassing weg zijn die waarschijnlijk wereld kundig wordt gemaakt in Halo Reach.

Ook dat je bij Rookie zijn gezicht niet ziet zou die theorie alleen maar kracht geven.

Ook als je dat wijf op het laatst red als zij zichzelf gevangen houd achter zo'n deur waarop je moet kloppen. Dan zegt ze "huh er zaten toch.... laat maar".

Met andere woorden ze staat enorm versteld van Rookie dat hij dit al doet in zijn eerste battle. Laat staan wat voor potentie hij heeft. De perfecte kandidaat om aan het Spartan programma mee te laten doen als je het mij vraagt. Hij kan dingen alleen en zonder instructies, red hij de gehele missie. Like a true Spartan.

Ik zeg het je, ik weet het voor 99% zeker.

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt zich af tijdens h2, lijkt me sterk dat mc 2 personen te gelijk is. Maar het viel me wel op dat ze rookie er veel op mc hebben laten lijken.

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Serieus, vreemd dat ik ze nooit iets hoor zeggen over Halo's.

Ach ja, dan is het zn broer.

Edit: HET IS EEN KLOON, ik weet het zeker :cool:

5. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je geen Halo 2 aan het spelen bent 8)

Denk dat je in Reach wel achter de verbanden komt, sinds sommige van de ODST leden daar zijn geweest.

6. Jan Grover

Jan Grover Henk

Leuk Bevonden:
    0
    Wist je dat er een hele geschiedenis aan de Spartans zit, dat het er eerst veel meer waren en dat onze lieve John 117 de laatste is? Ik heb ergens ooit gelezen dat ze van jongs af aan getraind werden en dat slechts een select groepje deze training volbracht en daadwerkelijk spartan werd.
    Die halve robots kunnen ook nog ontzettend oud worden.
    En bovendien zie je aan het einde Sgt. Johnson door het verhaal wandelen, daarmee kan je ongeveer dateren wanneer het verhaal speelt.

Al met al niet waarschijnlijk dat Rookie de MasterChief is, ik weet het 100% zeker dat dat niet zo is:p

7. Als Spartans hele legers covenant kunnen verslaan waarom heeft de UNSC niet gewonnen, ik lees op wikipedia dat een spartan makkelijk een arbiter aankan, super snel is en een computerbrein heeft dus waarom heeft de UNSC niet gewonnen?

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Spartans zijn geweldig op land, maar niet in de ruimte. De Covenant zijn overigens veel te talrijk, terwijl er veel minder Spartans waren.

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen dat eerste level met 'The Rookie' gespeeld en de game valt tegen. Zoek wat mensen om zo snel mogelijk met z'n vieren door Legendary heen te knallen :x.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beetje vroeg om te zeggen dat hij tegenvalt ,.. en Legendary met z'n vieren is voor watjes :+ (En hij is prima te doen in je eentje , de makkelijkste tot nu toe wat mij betreft)

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem alleen gekocht omdat ik er spijt van had dat ik Halo 3 had weggedaan, en zo had ik alle DLC in één keer :+.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En Firefight mode (vond ik zelf leuker dan de campaign co-oppen)

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    The Rookie is ook niet een representatief onderdeel van de game. In the Rookie loop je van missie naar missie (de flashbacks). Het zijn de tussenstukjes van de echte levels.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat level is super sfeervol! Gewoon doorspelen, dan ga je die tussenstukken (dat zijn het) wel waarderen, helemaal als je audiologs gaat vinden! Co-op is imo echt zonde de eerste keer.

Ik heb hem uit op Heroic. En vond hem echt super, behalve het einde :{

Wtf Halo hoort groots en bombastisch te eindigen. Met een level waarin alles om je heen kapot gaat, de muziek aanzwelt, je met een Warthog oid moet racen voor je leven en je blij bent dat je het haalt. Nu waren het gewoon een paar waves met tegenstanders. Daarnaast gingen ze geeneens voor de Engineer! De Hunters kon ik rustig van de andere kant van het veld killen en de elite met de hammer heb ik van bovenop het gebouw gekilld met een sniper zonder dat ie er aan kwam (omdat andere brutes nog leefden).Tegenvaller. Al was Sgt Johnson wel gaaf

edit: en Captain Mokkel mocht ook wel wat aantrekkelijker

15. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja dan vindt ik Cortana nog aantrekkelijker 8)
    Maar ze heeft tenminste Recon, die je zelf kunt gebruiken nadat je hem op legendary hebt uitgespeeld.

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel. Alleen te korte solo campaign. Had langer gemoeten.
    Maar de missies die je speelde waren toppie en firefight zit erbij en dat is geniaal bedacht.:thumbs:

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de 'echte missies' zijn zeg maar die flashbacks? Nog niet verder gespeeld. Speel je trouwens wel met je ODST Squad of echt alleen maar in je eentje?

18. Zoek het uit? Je hebt het spel..

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
  20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Het eerste stuk met je Rookie vond ik best wazig en ook niet echt heel leuk. Later ga je gelukkig toch de stad wel eens uit en maak je best leuke levels mee. Wat je toch echt weer aan Halo doet denken. Als je weer terug bent in de stad wordt het in mijn ogen ook steeds leuker. Ik zit pas in level 3 of 4 maar het begin is tot zover toch duidelijk het minst leuke stuk. De singleplayer vind ik op dit moment toch wel erg leuk!

Laatst bewerkt: 11 okt 2009

Deel Deze Pagina