ik moet nog alle vidmaster challenges ivm nieuw (bij)account dus voeg me maar toe voor endure, deja vu en annual, ff snel recon hale dus
Morgen rond 3-4 uur gaan we (hoogst waarschijnlijk) Deja-Vu doen, als je kan laat het hier of via XBL ff weten.
Ik ben vanavond tegen half 10 beschikbaar, mensen die dan nog willen spelen? Ik moet nog de Endure achievement en de Deja-vu achievement. Ik heb al flink wat mensen hier toegegevoegd. Ik stuur die ook wel een xbox message dat ik er vanavond ben!
Omfg, was net bezig voor Endure. Nog maar 3 waves te gaan, en we hadden 43 lives. Quit er opeens iemand . Dat meen je toch niet gvd.
Tjaah dan word je aardig hard verneukt. Die legendary 4 player,hell highway is echt een k*t achievement zeg.... Echt vet moeilijk om te halen met de skull iron aan
Valt nog best mee. Ik heb hem vanmiddag met drie andere gasten van dit forum gehaald. We hebben er volgens mij iets meer dan een uur over gedaan
Gisternacht dus eindelijk Endure gehaald, was m'n tweede poging. Eerste poging ging echt lekker, hadden op het einde 43 levens met nog maar 3 waves te gaan en een score van 700.000+ totdat iemand wegging/disconnecte. Daarna wel gehaald met Lethal, Tom en Scare NL in 2 uur en 13 minuten oid. Hier nog wat tips voor degene die hem nog moeten halen; - Speel op de map Alpha Site, en maak een verdeling tussen links en rechts. Spoiler - De eerste twee waves speel je met een pistol/smg en daarna switch je over naar een plasma pistol/rifle - In de Bonus round pak je de rocketlauncher, en ga je zo ver mogelijk naar achteren (bij de SMG/Pistol spawn) en schiet je in een van de twee gaten boven het balkon. Dit doe je aan beide kanten. Dus degene links schiet op de rechterkant en vice versa. Hieronder een lijstje met welke wapens je de Covenant het makkelijkst kan doden - Grunt; Headshot met pistol - Jackal; Headshot met pistol - Drones; SMG - Brutes; Overload met plasma pistol (of rifle) totdat z'n schild weg is, daarna voldoet een simpele headshot met de pistol - Brute Chieftains; Hier heb ik niet echt een tip voor. Probeer achter hem te komen en hem te assasinaten - Hunters; 1 Rocket is genoeg om hem te doden, anders moet je hem stucken en blijven schieten op z'n rug - De shotgun is nutteloos, die kan je beter laten liggen Voor uitgebreidere informatie check deze guide Het kan makkelijk gedaan worden zolang iedereen op z'n plek blijft staan en de meeste vijanden (jackals, grunts) van een afstandje neerschiet. Eén iemand aan beide kanten moet een plasma pistol/rifle hebben. Een Carbine voldoet ook. Het kan makkelijk gehaald worden zolang iedereen op z'n plek blijft staan en niet teveel ammo verspilt.
Mooie tips Ali! Ik ben vandaag de hele dag beschikbaar voor Deja Vu, wil iemand deze ook nog halen? Of helpen?