1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door black wasp4, 26 sep 2007.

  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de game gister van begin tot eind op Legendary in co-op uitgespeeld en de Meta-game optie stond gedurende de meeste levels aan (per persoon, niet per team) maar vreemd genoeg kreeg niemand de achievements voor een score van 15.000+ punten. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet invidueel 15.000 punten krijgen. Ik neem een voorbeeldje uit je stats:

    MWC Overlord 7,152
    ZeRo NL 6,088
    Prevolution 4,304
    ParasiteNL 3,620
    Total 21,164

    Samen hebben jullie 21,164 punten maar alleen heeft niemand de 15.000 gehaald, vandaar dat niemand een achievement kreeg ;)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat hij zegt. En het beste is om gewoon alle golden skulls aan te zetten zodat je tig multipliers krijgt. Wij hadden per level met zijn 4'en steeds 80.000 punten met de skulls aan en individueel ook steeds rond de 20.000. Dus dan heb je gelijk allemaal de achievements. Je moet er wel op letten dat iedereen een beetje rond hetzelfde puntenaantal zit in de game en dat er niet 1 bij is die met alle punten wegloopt. Dan moet je gewoon ff zeggen dat die niet meer moet killen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het voorbeeld van Brandts, dan zie je dat Parasite amper punten heeft en Overlord ruim bovenaan staat. Op die manier haal je nooit allemaal die achievement.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    om even in te haken op meta-game hier mijn tips:

    ik speel op normal en dan deze skulls aan:

    FOG: Radar staat dan uit [multiplier x 1,5]
    CATCH: Tegenstanders gooien veeeel meer granaten :) [multiplier x 1,5]
    MYTIC: Tegenstanders hebben dubbele healt [multiplier x 2]
    THUNDERSTOM: Tegenstanders zijn level geupgrade [multiplier x 1,5]

    Totaal dus score x 6,5 :) en het is nog goed te doen ook. Meeste levels waar je 15.000 moet halen haal ik zo 20.000 a 25.000 punten. Want headshots en nade kills krijg je ook extra multipliers voor :) en time bonus. Binnen half uur is score x 1,5 extra. Meen binnen 20 min x 2 en binnen 10 min x 3. Dat kan dus ook nog eens aardig oplopen!
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds niemand info over: Could not retreive information from server (iets in die richting), op de oplossing van Kingseth na;)
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik altijd die van Fog en weinig ammo. Dan zorgen dat je binnen die 2x timer blijft. Dat van die skulls gaat namelijk over alles heen, ook de tijd dat je doodgaat etc. Deze word gelijk ingame geshowed. Hier overheen komt later nog de tijd multiplier
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    KingSeth! Mijn pa er ff bij gehaald:p hij me helpen hoefde slechts 1 ding (UPnP) te disablen :D en nu doet ie t!!! Nu geeft ie strict aan.
    Bedankt!!!!!! hopelijk kan ik hem nu zo zonder problemen op strict laten staan (ook voor andere games via live).
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  8. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij KingSeth kan ik Matchmaking spelen!

    Hulde!
     
  9. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh die Overlord... Tering. Je doet er goed aan om hem nooit van je leven toe te voegen. Wat een kneus is dat zeg. Eerste die ik ooit uit m'n Friendslist gelazerd heb. 15-jarige loser die de hele sfeer in Halo 3 weet te verpesten door alle geluiden en stemmen na te doen.

    Godverdomme wat heb ik me kapot zitten ergeren aan die gast.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Jezus, meneer Koek X heeft alweer 2 koelkasten achter zn naam staan..
    Netjes, en meneer speelt dus alleen maar Social. ;)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    stomme bug, geen achievement voor level 7 op legendary gekregen nadat we verder waren gegaan waar we gister gestopt waren...
     
  12. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Right... Ik kan nu wel matchmaking spelen maar geen vrienden meer joinen. Ook kunnen vrienden mij niet meer joinen...

    Leuk Bungie, een spel gekocht voor 75euro en kan het maar krap spelen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb je wel de level in een keer uitgespeeld ?
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook bij level 7 een probleem.
    Ik heb alles rond gespeeld maar krijg dus niet de achievements dat ik de game rond heb gespeeld....
    (in verschillende fases gespeeld).
    Ik moet de prophet of truth te pakken nemen maar dit heb ik allemaal al gedaan...

    Hij begint ook iedere keer op checkpunt Bravo.... |:-
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Bij mij ook een problemen, alleen tijdens multiplayer geeft hij iets aan over de NAT instellingen??

    Gr Daan
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt moeilijk Bungie de schuld geven als het probleem duidelijk bij je eigen verbinding ligt.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Strict is juist niet goed.. Je moet em op OPEN hebben, vaak is dat juist als ie UPnP aan heeft staan (Universial Plug n Play)..
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kun je wat duidelijker zijn? Ik heb werkelijk geen enkel idee wat je probleem nu is. :confused:
    1.) Je krijgt geen achievements als je een level haalt? (speel je wel op normal of hoger?)
    2.) Als je je savegame laadt, begin je telkens bij checkpoint bravo in level 7?
     
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    best wel goed dat er nu met halo3 zoveel mensen achter komen dat ze geen optimale verbindingen met xboxlive hebben vanwege NAT!
    Des te beter worden het netwerk als iedereen straks z'n verbinding voor mekaar heeft ;)
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Heel irritant ik probeer alle silver skulls te halen maar als ik naar de plek ga in het level sierra 117 waar hij moet liggen ligt ie er niet. En nee ik heb hem niet al. Hoe kan dit? Kan je hem onder bepaalde omstandigheden niet halen ofzo
     

Deel Deze Pagina