Slayerrrr IK doe wel mee als je een GOED team hebt. Gamertag: FLK DemoN Highest Skill: 49 Team Slayer Skill: 45
Ben NU: Highest skill achieved: 40 Team slayer Skill: 39 Ik kom meestal wel altijd bij Noobz die een hoog level heeft maar,die er helemaal niks van kan. Ik moet maar eens een vast team zoeken om meer te gaan winnen en een hogere level te krijgen en niet steeds verliezen dankzij die noobz. Gamertag: Ipstrike
He RdG. Zie je vaak online, nodig je ook vaak uit. Maar je joined me nooit? Zit nu zelf op level 41 met TS.
Ja sorrry man ik kan jou nooit joinen dat is echt irritant. Heb vandaag wat problemen met Xbox-Live maar,dat gaat hopelijk weer goed komen. Ik ben nu met TS Level 40.
Net gespeeld met 3 bekenden, en direct veel gewonnen. Ben nu level 42. En wat je zegt kan wel kloppen, een vriend van mij heeft dat ook af en toe. Dan kan niemand hem joinen?
lijkt me ook wel vet mn lone wolves skill is 28 mn TS is sinds vanmiddag 3 (dus nog ff wat dagen oefenen) mn tag is mikecitybike
Ik was net Level 40 met TS en toen had ik verloren met 1 kill verschil echt jammer en toen was ik 39 en toen won ik en nu ben ik level 41 met TS.
Kills : 3914 Deaths : 2796 ik weet ff niet meer mij level omdat mij xbox is overleden maarja gamertag is BANJO KAZOOIE X
Gamertag: NuclearGoat. Teamslayer Skill: 13. Highest Skill: 37. Valt nog aan te werken dus . EDIT: Ow had al in dit topic gereageerd .
Hey, Kom eigenlijk niet zo vaak meer op xbw, maar lijkt me een goed idee. Gamertag: Jihlavi Highest skill lvl: 40 colonel teamslayer: 29 objective: 14 tactical: 8 voeg me maar toe
Hallo, Gamertag: Snelle Celle Team Slayer: 26 Highest Skill: 38 Met TS zou ik graag wat hoger geraken ..... grts
Ik zit nu op 44 met TS. Speel te weinig omdat ik op dit moment niet omhoog kan komen, door noobs in het team. Dus Ipstrike, join een keer als het wel lukt