Ja is goed man. Ik heb nog wel goeie gasten waar we dan samen mee kunnen gamen. Ze heten: Syzegy Kun Hypno Nl L2 Beyond Allemaal Nederlands!
toff allemaal ik heb hetzelfde probleem dat ik telkens met van die noobies moet spelen. Speel halo 3 niet zo heel lang nog maar ik zou het wel tof vinden om eindelijk is met nederlanders te spelen welke ook echt goed spelen inplaats van die kleine zeik kinderen van de usa die zijn echt zwaar irritant. Voeg me ook maar toe. Ben vaak online! Me level is nu nog maar op 21 en dat is tevens ook me hoogste skill. gamertag: CriZzZ CriZzZ
Hey Ipstrike! Ik werd dus toegevoegd door iemand en zodoende kwam ik erachter dat ik nog een account heb op XBW \o/ Zo ik ben terug van weggeweest! Gr, L2
Heey jongens, kunnen jullie mijn gamertag ook toevoegen , ik doe ook heel vaak team slayer halo 3 gamertag: Tr3vis info : http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Tr3vis
Gamertag is Brompot. Highest skill is 20. Ben namelijk net pas begonnen, ging 3 maanden naar Amerika op de dag van de launch. Heb de vorige twee delen echter wel grijs gespeeld en ik heb het nog steeds in de vingers. Ben hard op zoek om een nieuw clubje van goede Nederlandstalige spelers om me heen te verzamelen.
hee, kom hier allemaal gasten tegen waarmee ik gisteren heb gespeeld. Anyway... Gamertag: Snerual nl Team Slayer Skill: 47 Highest Skill: 47
Team slayer: 47 Double team: 47 Lone wolves (nog) 46 Ik had met Double team 15x achter elkaar gewonnen en ik werd niet eens level 48. Maarja boeit me niet z0.
Wie speelt er veel customs? Mijn matchmaking werkt nu voor een paar week al niet, en kan alleen customs doen.. Serieuze mensen graag. Ik speel zelf altijd MLG.
Van mij zou je best een keer mee mogen doen, alleen is mn xdoos kaput. En ik weet niet of je dan wel mee kan komen (het is wel erg goede training)