Na, sorry dan? Maar het is wel vaak zo. Tuurlijk krijg je gelukkig ook betere of verlies je dik terrecht. Dat zijn de leuke games. Maar waar zeg ik dat ik die mensen uitscheld? Dat slaat helemaal nergens op die conclusie die je trekt. Ik speel ook met iemand die minder is, een friend, omdat ik ontzettend met hem kan lachen. Dus respect heb ik zeker voor de mindere. Compliment of niet?
towel heet ook niels ( net als ik \o/ , ) en towel moet je niet serieus nemen, die gast zit altijd te dollen op forum's ..
Zou wel kunnen, omdat je ook vaak (MLG) customs speelt. Maar je hebt me gedist volgens mij Ik heet Henk trouwens :b:
Nou ja ik zie nu pas dat jij het was, ik herkende je naam niet en dan ga ik geen FR's accepteren als ik je nergens van ken. Volgende keer een berichtje erbij doet wonderen .
Zojuist met Exulin een paar potjes gelsayerd en ging lekker. Waren leuke potjes We zijn even goed, dus zeker voor herhaling vatbaar?
hee towel, bullshit, jij zegt:"dan moet je lekker in een team gaan spelen". WTF denk je dat al die mensen die in dit topic reageren willen doen? Touwtjespringen?
Haha, wind je niet op Laurens. Het zijn een stel internethelden, rond de 1.70m/45kg en een kop waar je u tegen zegt die toevallig goed shooters spelen. En dit als excuus zien om op mensen die dit wat minder goed kunnen neer te kijken.
Het feit dat je iemand al uitscheld voor lelijk terwijl je die iemand nooit hebt gezien/nooit gaan zien, betuigt al van een erg goed verstandhouding AKA je bent een sul (want ik was sarcastisch) En dat ik op je neer kijk is omdat ik dit lees waar je me voor 'dist'(wat ik daarvoor nog niet eens deed) en probeert mensen probeert af te maken die duidelijk steviger in hun schoenen staan dan jou zo te zien.