Kun je trouwens online of op het net nog gezien welke TERMINAL je gemist hebt? Of moet je alle terminals opnieuw weer gaan doen?
Ok antwoord op wat vragen hierboven: Of je vanaf checkpoint/begin moet weet ik niet, ik denk begin aangezien de meeste terminals daar ergens zitten. Terminal 'lezen' kan alleen als alle Co-Op personen erbij in de buurt staan. Hierna kun je met A telkens 'bladzijde' verder gaan. Tot hij ergens stopt. Hier wacht je een tijdje en dan komt er een soort code, na deze code meestal nog wat tekst. Als je dan niet verder kunt staat er (bij bijna elke) Fragment Ended (ofz) en dan kun je op B drukken om verder te gaan. Er zijn 7 terminals in totaal. Zitten in de volgende levels: - The Ark Terminal 1 Terminal 2 Terminal 3 - The Covenant Terminal 4 Terminal 5 Terminal 6 -Halo Terminal 7 Een goede vid om ze te vinden is deze, even doorskippen tot je bij de terminals zit. Je kunt nergens zien hoeveel je er al gehad hebt.
*edit* lama gevonden...en lees nu dat je moet wachten tot ze allemaal zon alarm geluid maken...verrek...
Kan iemand mij vertellen of je nou kan zien welke temrinals je bent misgelopen, wat heb geen zin om al die levels opnieuw te gaan doen...........
Het staat twee posts boven de jouwe. Nee, je kunt dat nergens zien. En sowieso zijn die terminals maar verspreid over 3 levels. Waarvan de laatste slechts ééntje is, helemaal aan het begin van het laatste level.
Ja nou ik dacht ook dat ik ze allemaal had totdat bleek dat je zolang moest wachten op 1! Damnnn...kan ik alles overnieuw doen....niet leuk....
Ik heb gister in co-op, alle temrinals geopend en gelezen en die levels afgemaakt en we kregen geen Achievement, Al me tijd voos niks aan besteed.........
Heb je bij iedere terminal het bericht "fragment ends" gezien? Je moet eerst de eerste pagina's lezen (doorklikken ). Dan wordt het scherm rood en krijg je een kleine (saaie) animatie. Dan krijg je nieuwe tekst die je weer moet doorklikken totaan de laatste pagina waar onderaan "fragment ends" staat.
Dan moet je op een knop duwen (verschilt per terminal, meestal X of Y) krijg je een rood scherm,..., nieuwe tekst,.. enz. (zie vorige post )
Beginnen weet ik niet. Ik begon gewoon het level en heb alle terminals meegenomen. Zodra ik de laatste had gelezen kreeg ik gelijk de achievement. Het level hoeft dus niet afgemaakt te worden (dit is ook bevestigd door andere fora)