Dat zwaard lijkt me dan een stuk beter. Dit heb k altijd al gewild dat ie op kon gaan en nie zon groot bereik. Dan moet die shotgun wel minder sterk anders is die balans ook weer weg. Kijke of syco dan nog steeds zo goed is met het zwaard. Waar filmpjes van flamethrowers of van wa aanders?
Die Gravity Hammer vernielt ALLES in 1 klap, zolang je maar dicht genoeg bent. Spoiler ik had ergens zo filmpje gezien van zon gigantische rijdende basis(Elephant), Heeft ie ook nog wapens ofso?
Spoiler Het is meer een rijdende basis, hij housed je flag, je kunt erin spawnen en er zijn wapens in te vinden
yeaa.. live experience topic is back.. Gelukkig zijn al die 'BAZEN' gebanned Trouwens een gast poste dit op een forum.. Vind alleen zo jammer dat ze dit niet doorhadden toen ze de game aan het ontwikkelen waren..:{
Nee hoor geen haat. Eerlijk is eerlijk, hij is fockin goed met het zwaard. Hij maakt er behoorlijk wat kills mee als ie ut heeft. En waar haalt iedereen die filmpjes vandaan? En zit lockout ook in H3? of Hang em high?
Vet, Live Experience topic returns Nog 7 of 8 dagen, woho! En dan ga ik pret maken op de FFA (rumble pit) leaderbords! Doel 1 is top100 Kan niet wachten... Ondertussen elke halo dag een missie op legendary spelen, en natuurlijk lol hebben met andere matchmaking playlists, co-op en customs met vriendelijst mensjes. Nu zeg ik wel dat ik in de leaderbords wil klimmen, maar ik bedenk me dat ik eigenlijk bungie nooit hier iets heb over horen zeggen. In halo2 zijn ze na verloop van tijd verwijderd. Iemand enig idee hoe het zit met leaderbords en halo 3?? Zo, lekker half 4 snachts nu, maar: een overleden docent + begravenis waar bijna alle docenten naartoe gaan = bijna alle leerlingen morgen vrij = uitslapen toch maar es pitte nou
Als hij dat wilt doet hij lekker toch. Ik hoop dat MLG snel met gametypes komt, ik ga zelf ook ff MLG gametypes maken totdat MLG ze zelf uitbrengt. Voor mp fans, kijk dit. Spoiler http://files.filefront.com/360WTFcom H3 Wlkwmv/;8581486;/fileinfo.html
is het geen goed idee om hier (of een andere topic) met al onze gamertags zodat wel elkaar kunnen opzoeke?
Mischien is het een idee dat iedereen zijn gamertag post en dan de gamertags die boven je staan ook meteen kopieerd zodat je een steeds langere lijst krijgt en het dan op alfabetische volgorde. Is mischien een goed idee om een nieuw topic aan te maken in het halo 3 forum.
Wij gaan gewoon halo3 kapot spelen, double team zoals het gespeeld hoort te worden en natuurlijk lekker veel co-up