1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wapen waar je mee begint vind ik echt zwaar relaxt. In halo 2 zocht ik meestal zo snel mogelijk een ander wapen. Nu niet meer. Je kan vijanden er prima mee neerhalen.
    Ik vind trouwens dat het wel heel langzaam gaat om een hoger level te krijgen. Deze avond won ik bijna alle slayer FFA matches, en ik ben pas level 7...
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe het nieuwe rating systeem van Halo 3 werkt? En wat betekenen de volgende termen:

    Highest Skill
    Total EXP
    Next Rating

    En wat zijn grades?

    /edit: ik snap het al iets meer, maar mij is nog steeds niet duidelijk wat nou het verschil is tussen grades en rankings en experience (oid)...
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Highest skill is de hoogste skill die je in gelijk welke gamemode hebt, bv als je bij Team games 15 hebt en 7 bij een andere gamemode, etc..
    Totale EXP is de totale EXP die je al verzameld hebt, je krijgt deze door Team games te winnen of bij de eerste helft te zijn bij Solo games. Je kan normaal enkel EXP verliezen als je vroegtijdig een game verlaat.
    En de Next Rating is letterlijk wat het zegt, het geeft aan wanneer je een rang zal stijgen...
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    "Highest Skill achieved: X" Hoogste skill die je behaald hebt bij welke ranked modi dan ook. Dus als je hoogste FFA skill level 15 was staat er daar 15.

    "Total Exp": Hoeveel experience points (door potjes te winnen) je behaald hebt. Hoe hoger dit aantal is, hoe hoger je rank(Recruit, Graduate, Private, Corporal, Sergeant, Gunnery Sergeant etc.).

    "Next Rating": Het aantal experience points die nodig zijn om een rank omhoog te komen. Bijvoorbeeld, je bent een Sergeant(20) en de volgende rank is Sergeant Grade 2(30) komt hier Next rating: 30 te staan. Om aan te geven dat je zoveel punten nodig hebt om in rank te stijgen.

    Dus het cijfer geeft aan hoe goed je bent(kwaliteit) en de rang de hoeveelheid potjes die je gewonnen hebt(kwantiteit).

    Zo werkt het ongeveer volgens mij.

    Hoop dat 't zo een beetje duidelijk is:)
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mensen zin om vanavond een party te maken, en wat battles te gaan doen?

    Ik ben die lui waarbij ik telkens kom in matchmaking nu echt zat :{

    De meeste hebben geen headset, en als ze er wel een hebben gaan ze irritant doen :'-(
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb hier ook geen headset, maar ik zie het probleem ook niet.
    Meer knallen, minder praten!

    En in matches met mensen die je kent (vooral XBW) is het leuk om ze over je te horen praten met (soms) het idee dat ik het allemaal niet kan horen omdat ik geen headset heb :+
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar bijvoorbeeld bij VIP en CTF is een headset gewoon erg handig. En ik vind het daardoor ook leuker worden. In Slayer hoeft het van mij ook niet perse.. maar CTF is bijvoorbeeld echt team based, en omdat er voor de rest geen andere mogenlijkheid is om te praten met elkaar.. (chat) vind ik het toch erg relaxed als er mensen met een headset in mijn team zitten. Maakt het een stuk makenlijker en leuker.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik mensen niet kan zien hoef ik ook niet met ze te praten :+

    En zo gauw mensen in een game persé een headset willen gebruiken is vaak al snel de lol eraf.
    Beginnen ze zeker instructies tegen je te schreeuwen, je op je donder geven als je iemand met een vlag hebt laten ontsnappen enz.
    Ze nemen het iig dan veel te serieus.

    It's just a game... (weet niet hoe jij bent, maar er zijn genoeg mensen die de druk van headsets niet aankunnen)
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nog geen een keer CTF gedaan. Welke optie moet je dan kiezen in ranked? Team Objective of Team Tactical? Heb beide al verscheidene keren gebruikt, maar nog niet gekregen :)

    Wat me echt irriteert is als je team slayer kiest, je shotty snipers krijgt.. Dat is zoooo irritant!
     
  10. Ronndr

    Ronndr Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe ik ben dr vnvnd. Ronndr is mn tag. Ik gebruik ook headset altijd handig om te weten waar iedereen is enzo
     
  11. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    voeg me ook maar toe ben er vanavond ook.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik vind dat level gedoe maar beetje raar bij halo 3.. Ik was level 19 toen won ik 2 potjes achtermekaar toen werd geen level 20.. dus ik ging nog een potje spelen toen verloor ik die werd ik level 18 :confused:
     
  13. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    wat bedoel je met level?.. skill?
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jup, dat bedoelt hij.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Gewoon je weet wel met team slayer heb je eerst een cijfer en daarna je rank. Ja je kan het ook rank noemen.

    Vraagje over medals, welke medals kan je allemaal vinden nog die ik niet heb.
    [​IMG]
    Zit plaatje in spoiler van de medals.
    En dan zou ik graag de medals willen weten van de bovenste rij met die koe en de onderste rij.
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik vind het echt stom dat je exp. points en je rang/ranking omlaag gaat als je paar potjes verliest.

    Bij Rainbow Six Vegas bleef je RANKING gewoon staan, ook al speelde je bagger.........
     
  17. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt het juist leuk, anders kan elke noob naar lang genoeg spelen dezelfde ranking krijgen als iemand die veel en veel beter is...
     
  18. DodgyDodo

    DodgyDodo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Medal Spoiler, be warned!

    Bovenste 3:
    Perfection: Win een Slayer Game zonder dood te gaan, en met tenminste 15 kills
    Extermination: Versla een ander team met tenminste een overkill
    Steaktacular: volgens mij met 20 kills verschil winnen o.i.d.

    Onderste rij heb er nog maar 1 gezien
    Hail to the King: Kill 5 mensen terwijl je in de 'hill' bent voordat deze verplaatst wordt.

    Succes! Ik hoop ze ook ooit eens te gaan halen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij Sandtrap moet je is naar zo'n plaats gaan waar van die stralen je omhoog blazen en weer naar beneden. Daar moet je dan in rijden met je voertuig, lachen geblazen! :)

    Of gooi een granaat erin en zie dat de granaat weer de lucht in vliegt!
     
  20. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet verlies je alleen ranking (dus je level wat naast je GT staat) als je verliest. EXP points verlies je wanneer je quit in een game en niet als je een game verliest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina