1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, nu ook niet want er zitten nu 880.000 mensen online. Ongelovelijk hoe veel 8)
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    heb de teller gister zelfs een aantal keer ruim boven de miljoen zien gaan :D
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Vraag me af waarom mijn matches van gisterenavond nog niet op Bungie staan. Had een erg lekker gemiddelde elke keer en hoop daarom ook dat 't nog bijgewerkt gaat worden door de jongens van Bungie.

    Gisterenmiddag speelde ik Oddball en die match won ik, de matches daarna staan er nog niet op, maar de matches van vandaag weer wel. Er worden gewoon matches overgeslagen en dat is natuurlijk erg weird, dus ik weet niet of het nog goed gaat komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2007
  4. D-uke

    D-uke Guest

    Best raar.. de eerste paar dagen was ik nep tot redelijk met halo 3, en nu sinds 2 dage geleden ben ik gwoon de meeste matches mvp.Maak gemiddeld rond de 20-30 kills :D (met team slayer)
     
  5. The Hiddey

    The Hiddey Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste MVP heb ik net gehaald, in een spel van Shotty Snipers in The Pit, waarbij m'n volledige team meteen al opstapte...
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn vrienden zijn wel ge-update, maar ik niet.

    Nu heb ik me geregistreerd op Bungie.net, maar hun niet.

    Ben sinds vrijdag al niet meer geupdate..
     
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ben ook sinds vrijdag niet meer geupdate
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier ook het zelfde probleem. Ook al niet vanaf vrijdag geuypdate. Maar wat het gekke is. ik heb gisteravond wel screenshots gemaakt. en die staan er wel al op 8)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ook niet geupdate. Staan nog steeds oude screens op terwijl er veel nieuwe zijn.
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Er zijn nu wel een aantal nieuwe matches toegevoegd aan mijn Service Record, maar mijn ratio is nogsteeds hetzelfde! Hopelijk doet Bungie er snel wat aan.
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    yeey, een overkill in freeforall gehaald, en ja, op de manier Epitaph ik zie toevallig een rocket liggen en maak daar een triple kill plus 1 kill. Is die ook weer is gebeurd:)
     
  12. .marcel

    .marcel Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst Xbox Live uitgeprobeerd en meteen een paar potjes Halo 3 gespeeld. Eerste twee direct gewonnen, waar ik wel even van stond te kijken... worden er automatisch mensen van je niveau in je level gestopt ofzo?

    Maar ziet er leuk uit, vanavond maar eens verder spelen, zie nog wel veel nieuwe dingen enzo :)
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik gooide net van een grote afstand een sticky grenade tegen iemand aan en toen liep hij naar zijn andere teamgenoot en ontplofte ze allebij:p
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde bij mij. Alle wedstrijden en rangen zijn nu geupdate, alleen mijn k/d ratio en medailles nog niet..:{
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja bij mij liep het ook heel lang achter had eerst een master chier en had die toen naar een elite verandert en toen stond er bij mijn profiel onwijs lang nog een MC moeten ze echt wat aan doen!!!!
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Precies, maar bij mij zijn er óók nog eens matches gewoon niet toegevoegd aan mijn Service Record.
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik had vanmiddag 2x een double kill met 1 sniper schot 8) Schitterend
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gelukkig wel goedgegaan bij mij. Mis alleen dat van gisteravond nog.

    Overigens heb ik volgens Bungie.net een paar rangen overgeslagen |:-

    En de medailles zijn er dus ook niet bij.. :confused:
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat Bungie het snel fixt, bij mij doet ie ook gek..
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    dit is echt jammer, ze moeten dit asap fixen maar je hoort en leest nergens op bungie site iets over dit euvel. Balen zeg!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina