1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de Spartan Laser ligt in Valhalla (of zoiets)?

    Misschien een kleine map waar alle wapens op staan en waar ze liggen in het level?

    Alvast bedankt;)

    Edit: Heb flink rondgekeken op internet, geen maps gevonden waar de wapens op staan :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  2. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    hij ligt like in het midden van de map op de heuvel beetje richting de bomen daaro,
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kleine heuveltje vlakbij die grotten?

    In ieder geval bedankt:)
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Er leuk, op 45+ ongeveer gaan mensen alweer cheaten in Double Team. Zo bijvoorbeeld in Guardian kun je alweer uit de map (bijvoorbeeld met sniper). Sniper maakt een stuk of 3 kills, zodat ze nipt voor staan, en de ander springt de hele tijd van de rand af (gaan geen punten af). Zo wordt er nu alweer gecheat.
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn is wel een slayer/lone wolf-level met 2 Ghosts......
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dat had ik ook al gezien, maar op de 1 of andere manier wordt de Ghost als 'land-based' gezien en niet als 'sky-based'.

    Denk dat je een Hornet of Banshee moet overnemen? maar die zijn volgens mij alleen op Sandtrap te vinden?
     
  8. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat jij gezien hebt, maar ik heb nog nooit een ghost zien vliegen, alleen een halve meter boven de grond zweven, dit is dus land-based.
    Hornet is alleen forge, banshee staat op Sandtrap en in CTF op Valhalla



    Ik heb gister een potje ranked juggernaut gespeeld. Op een gegeven moment was ik de juggernaut. Ik schiet een raket af, waarna ik direct werd gedood, deze raket heeft 2 mensen geraakt, deze kills telden als betrayals. Dit resulteerde in 2 kills minder, en een respawntijd van een halve minuut, waardoor ik verloor.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Jah idd, soms lijkt Halo 3 echt te veel op Halo 2. :+
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    iemand zin in ranked team slayer? (lvl 29 nu geloof ik)
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dank je :)

    Weet je ook waar hij precies staat? Ben hem nog niet tegengekomen O-)
     
  12. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Valhalla: bij de 2 bunkers aan de achterzijde, waar de warthog staat.....

    Sandtrap:Bansee staat bij wrak van alien schip helemaal aan de zijkant van het level, het loopt daar een beetje omhoog......

    Heb alleen nog nooit slayer gespeeld op dit level, kan dat eigenlijk wel (ivm grootte):confused:

    See ya
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    AAARGH er komen alleen maar MEER dingen waar ik me HELEMAAL KAPOT aan erger!

    A: Waarom krijg je bij LoneWolves, een max van 4-5 spelers, de maps High Ground en Snow Bound? High Ground is veel te groot, en snow bound ook! Het duurd eeuwen voordat je terug gelopen bent naar de plek waar het gevecht was (snow bound).. En op High Ground worden zoveeel kills gejat en wordt je om de 2 kills in je kont geneukt!

    B: Waarom heb je fokking oddball op Snowbound en Epidath (ofzo).. 1 Iemand pakt die bal, gaat naast een schild/deur staan en niemand kan meer iets beginnen.

    C: Waarom zijn er maloten die het nodig vinden je te killen als je weer helemaal van het andere eind vd map terug moet lopen naar de hill/oddball.. Het gaat op die momenten gvd nie om kills!

    D: Waarom kunnen mensen blijkbaar niet meer normaal spelen op Guardian?! Heb je nu 'skillz' wanneer je ergens om een hoekje GEBUKT zit af te wachten tot iemand eraan komt, om hem daarna een knal met een mauler+melee te geven?!

    Vooral dit laatste erger ik me dood aan. Okay, bij double teams ofzo kan je dit doen.. Goed samenspelen.. Maar in een fokking slayer variant?! Het lijkt wel hoe hoger je skill/level wordt, hoemeer er van dit soort mensen zijn (zit nu zelf op 41 bij Lone Wolves)

    Zo.. He dat was er ff uit :)
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja joh, hebben ze ook ranked juggernaut :eek: met lone wolfs ofniet?
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik ook nog nooit tegengekomen.. :{
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    A: Waarom krijg je bij LoneWolves, een max van 4-5 spelers, de maps High Ground en Snow Bound? High Ground is veel te groot, en snow bound ook! Het duurd eeuwen voordat je terug gelopen bent naar de plek waar het gevecht was (snow bound).. En op High Ground worden zoveeel kills gejat en wordt je om de 2 kills in je kont geneukt!

    Zo groot is die map ook weer niet, vind het best een toffe map waar de sterkere wapens goed verdeelt liggen. Voor FFA zeker wel een goede map :)


    B: Waarom heb je fokking oddball op Snowbound en Epidath (ofzo).. 1 Iemand pakt die bal, gaat naast een schild/deur staan en niemand kan meer iets beginnen.

    Objective in ffa sucked aars idd, de melee met de skull is waaaaaaay overpowered

    C: Waarom zijn er maloten die het nodig vinden je te killen als je weer helemaal van het andere eind vd map terug moet lopen naar de hill/oddball.. Het gaat op die momenten gvd nie om kills!

    Dat doe ik zodat diegene geen kans meer heeft om de hill in te komen, je moet die andere wel killen om in het voordeel te komen.

    D: Waarom kunnen mensen blijkbaar niet meer normaal spelen op Guardian?! Heb je nu 'skillz' wanneer je ergens om een hoekje GEBUKT zit af te wachten tot iemand eraan komt, om hem daarna een knal met een mauler+melee te geven?!

    Dit zijn tactics en maakt grotendeels het verschil tussen de middenmoot en de betere spelers, je gaat een goede positie niet weggeven puur omdat het anderen het dan leuker vinden. Gewoon je nades sparen en op zulke plekjes gooien, dat is het vaak al een andere kwestie :)

    Waar ik me een beetje aan stoor is dat het spel iets teveel leunt naar de close combat, de close range wapens zijn way overpowered en datzelfde geld voor de melee. Daarnaast vind ik persoonlijk de BR en Carbine een iets te grote spray krijgen na een aantal bursts, maak dit iets precieser dan heb je ook op midrange wat vaker een leuke battle. Dat de auto aim is verminderd vind ik wel een grote verbetering en de snipe is ook prima, sweepen is er volgens mij helemaal uit en headshots maken is een stuk lastiger :thumbs:
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Met battlerifle scoor ik nog even gemakkelijk headshots als eerst, en ben ik al snel bezig aan een killingspree, daar kan de assault rifle niks tegen doen als ik een beetje afstand hou.
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst big teams gespeeld, veel te veel lagg, maar toch leuk 8)
    Vooral die grote Elephants bij sandtrap, zwaar geniaal die dingen :+
     
  19. D-uke

    D-uke Guest

    keb een vraagje, hoe kan ik mijn security shoulders nu op eens kwijt zijn... ik had ze vanmiddag gehaald en ook toen opgezet en nu zijn ze opeens weer weg (en heb 795 voor halo 3 )
     
  20. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier erger ik me ook kapot aan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina