Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obl1vioN

    Obl1vioN Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen van lvl 20 tot 45 zijn crouch tjappos je moet gwoon een close quarter weapon altijd bij je hebben vanaf 46 kom je mensen tegen die goed zijn en af en toe een noob ben zelf een brigadier lvl 48 double team en btw weet iemand waar ik een goed clan kan vinden voor halo 3 hier zijn me stats van de game http://www.bungie.net/stats/Halo3/CareerStats.aspx?player=Obl1vioN
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, je ownt gek, skill/death ratio 1.97

    Ik probeer ten minste level 45 te worden in Lone Wolves. Heb highest skill 42, maar ging ff D-ranken voor die achievements. In die levels 30 is het ook zo makkelijk. Voor mij begint het vanaf 40, dan wordt het al lastig.
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    zegt niet heel veel die Kill/ death ratio
     
  4. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ach campen geeft toch geen fun??
    en over het campen bedoel k echt om een hoekje zitten gebukt.

    gewoon met zijn allen op 1 plek blijven om de map te controllen, hehe dat moet wel anders win je nooit!:x
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb weer een opmerking over 'the pit'. Die plek waar het zwaard ligt hadden ze niet moeten maken, te minste dat kamertje. Dan weet je toch wel als maker dat mensen daar gaan campen?
     
  6. Obl1vioN

    Obl1vioN Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze in die kamer campen van de pit is simpel gooi grenades door de gleuf boven bij de ramps easy kills probeer maar.
    een wel placed grenade en AR is 1 van de sterkste combos er is
    en zorg altijd dat je een mauler of plasma pistol bij je hebt voor close combat

    @ niels123

    een Kill/death ratio zegt heel veel vooral in double team
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij trouwens vertellen hoe dat zit met Swords? Zo heb ik gisteren een paar keer Swords gehad met Social, en soms moest ik iemand 4x slaan voordat hij dood was, maar soms ook maar 1x?

    rare shit.
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het zegt niet heel veel
    klein voorbeeldje

    iemand staat 1-5 in een game, staat voor kill/ death ratio van 5.00
    iemand anders staat 18-10 in die game, dat staat voor kill/death ratio van 1,80
    de 2e speler staat meer positief, heeft dus beter gespeeld, maar zijn kill deathratio is veel lager.
    vandaar dat ik het niks vind zeggen
     
  9. mr masterman

    mr masterman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar bestaat jouw team uit? Allicht dat ik er een paar ken.

    En over het spelen op LAN. Als je hier ervaring mee hebt, kun je me dan vertellen of het beatdown systeem op LAN hetzelfde werkt als online? Als ik het goed ge-analyseerd heb krijgt ieder een tijdsframe van een paar tienden van een seconde de tijd op zijn beatdown te landen. (dus niet puur op reactiesnelheid zoals bij H2). Dit systeem lijkt wat slecht te werken op het eerste gezicht maar is bedacht om te compenseren voor latentie. Nu vraag ik me alleen af hoe dit dan werkt op LAN waar latentie geen issue is.

    Hangt inderdaad een beetje van je speelstijl af. Als je bijvoorbeeld een serieus team hebt en jij bent de sniper van je team (heb ik het met name over 4v4) is het een stuk eenvoudiger om je deaths te minimaliseren.

    Dat gezegd hebbende... een K/D van 2 is uitstekend wanneer het een gemiddelde is van vele games.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  10. Obl1vioN

    Obl1vioN Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen z'n eigen mening hea :)
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    je bedoelt 5 kills 1 death toch hopelijk? (5-1 dus in plaats van 1-5;))
     
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, niet zo bijdehand he:+

    maar een kill/ death ratio van 2.00 is idd wel goed, maar ik ga niet iemand beter vinden omdat die dat heeft, veel uit me clan hebben heel laag, maar staan cker wel dik positief vaak.

    iig aan zijn kills te zien pakt die altijd de sniper, en is die in een team de achterhoede/ support:)
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat komt omdat jullie dan tegen elkaar aan vliegen en dan niet dood gaan, als je op hem afvliegt kan je daarna het beste B drukken dan sla je sneller als hem en gaat hij sneller dood :9
     
  14. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen bij Lone wolves, mischien level 13-14, en willen met mij Overkill halen? :)
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe wil je dat doen?
    Lone wolves = ranked, max party size = 1.
    kan dus niet
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Private chat, en dan hope dat je de goede kamer joint.

    @Oblivion, eerst zal ik zeggen, als je wilt dat je op iemands lijst wilt komen die goed is moet je paar dingen doen. 1. Stats zeggen niks. 2. Je moet gwoon je zelf omhoog werken, zorg dat je met veel nederlanders speelt en werk je zo omhoog, duurt wel even maar zo zijn de meeste begonnen(ik ook). 3. verneuk het niet om met iemand te discuseren die het waarschijnlijk beter weet dan jou. Niels7noob (niels12:cool: is zo'n speler. Maar omdat je dat niet wist, hier een headsup voor je.

    En dat brengt me hiero, oblivion en masterman add me maar op XBL en dan kijk ik wel of het iets is, maar ik zal eerlijk zijn. mn tag is vvv airwave, een teammate had ring of deaht pas dus jullie kunnen dan mee spelen in customs.

    En mn team is ik (jaja), Cpl kamachi Psychokid en twilight (met de ring of death). zo terug naar vakantie
     
  17. mr masterman

    mr masterman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 1st je taal veranderen in je dashboard naar eentje die niet vaak voor komt en dan zoeken op 'prefer my language'...

    LOL ik vroeg het niet om op je lijst te komen.

    Gewoon uit interesse.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw ligt het trouwens aan mij of is halo3 gewoon veel sneller saai dan halo2. Ik heb nu al zoiets van ik ga COD4 kopen en leg halo3 weg...
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het iig nog niet saai worden. Dit is een spel wat ik me ook nog over 1/2 jaar nog regelmatig uit de kast zie trekken. :)

    Dit trouwens in tegenstelling tot de Orange Box wat ik nu eigenlijk, ondanks de 5 games die het bevat, alweer saai vind :9 (maar dat is een ander verhaal)
     
  20. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, vooraleer ik een potje speel duid ik eerst "mijn taal" aan maar ik heb nog nooit een nederlander of belg in mijn team gehad. Dus maakt precies niet veel uit dat ik dit selecteer =(
    Indien je wil mag je mij toevoegen op de friendlist (vuut) :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina