1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik dacht dat ik altijd pech had.
    Ik had em gezien in de MLGgameroom, ik lachde me dood toen ik het zag
     
  2. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, net big team battle, 4 man uit mn team quitten in het begin en 1tje is er in maar die speelt niet, dus 3 vs 8 x.X
     
  3. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je nou de commando shoulders voor de elite?? want ik heb de killing frenzy al
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al al die medialles op bungie.net? :p ik wil ze wel eens zien allemaal
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha erg pwn

    Ik ging pas in SP co-op dood door een Wathog die op mijn kop pleurde door was explosieven van grunts 8)
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game die ik vanmiddag had.. Jammer genoeg toch 1x doodgegaan, door zo'n vieze sniper vanaf andere kant vd map! Anders had ik denk ik wel die 25 kills zonder dood + hele game niet dood medaille gehad, erg jammer.

    Nu reste mij 2x een overkill (14 en 11 kills), 2 tripples, 1 shotgun spree.. Ging zeker lekker ;)

    Edit: @ Smartiez: Het is niet de helm die je kop in de fik zet. Het is gewoon een speciale helm. Zoek maar op bij de screenshots van die kerel die zichzelf in zn kop snipte..
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  7. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gister 2 headshots met 1 snipershot op Narrows, schoot er eentje door ze kop, vielen er 2 dood. Hoe het ging weet ik niet, volgens mij liep de een voor de ander.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    (sarcasme mode aan) Goh wat leuk he, die theater mode.. Dingen achteraf terugkijken enzo :) (sarcasme mode uit)

    Had ook een leuke stick, zag iemand aan andere kant de mancannon ingaan bij Narrows: Sticky erin en boem hijs gesticked :)
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    theater mode :)
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    z0mg theatre much?
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Objective is idd echt dope, alleen jammer dat er zo weinig gametypes zijn. En zo mietig dat bijna niemand VIP veto doet omdat ze dan tie hebben en dan toch wel ranken. Lamballen :+

    Yes hoezo? Customs worden gewoon nauwelijks gespeelt dus dan maar MM. En met boosten bedoel ik niet de lame manier maar gewoon beetje aankloten en winnen.

    Zal ik doen :) Maar ik zie je altijd met andere spelen dus ik laat je altijd maar in je pro room zitten :'-(:9

    Die cursor, tjah opzich is dat het probleem niet. Geef de VIP 200% snelheid en grotere sprongen en dan is het al meer een uitdaging.



    En waaaaaaaaaaaaaaaar blijft KOTH en Oddball op de pit/guardian? :'-(
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst een vette betrayal, ik schoot met mijn sniper, en op precies hetzelfde moment ontplofte er een granaat onder een mongoose. HIerdoor vloog de mongoose het halve level door en kwam hij door mijn beeld heen. Ik raakte dus de mongoose in plaats van het hoofd erachter. En de kogel kaatste via de mongoose af precies door de kop heen van een teamm8 van mij:+ Het is jammer dat ik toen vergeten ben hem op te slaan (gebeurd wel vaker) en dat ik het filmpje nu niet meer heb..
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt die helm tog gewoon als je bij bungie werkt?
    Wist niet dat andere hem ook konden krijgen..
     
  14. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je highest skill omhoog gaat? Heeft het te maken met ratio k/d? Ik blijf maar steken op 14.
    Is het normaal dat je bij slayer de mappen epitaph/sandtrap niet kan spelen? Heb nog nooit een potje in deze levels gespeeld.
     
  15. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ineens niet meer online met niks. Als ik die test doe staat er dat xbox live failed.
     
  16. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook :D
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Epitaph zit er niet in, alleen dt en lonewolves.
    En denk je echt dat sandtrap in een 3v3/4v4 playlist komt?

    mijn live ligt erook uit
     
  18. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Heb ik een keer een middagje vrij doet ie het niet..

    naja als iemand zo zin heeft om samen matchmaker te doen -> voeg woeiNL toe.

    en nu maar hopen dat t snel gefixt wordt.
     
  19. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het dan zijn dat het een fout van microsoft is want paar minuten geleden speelde ik nog en ineens ''disconnected from xbox live''.

    Ow ik zie net dat het bij iedereen is. Misschien herfst update!
     
  20. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat betekent waarschijnlijk clan support !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina