1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Epitaph zou ook een stuk beter zijn zonder poortjes, wat een klote dingen zijn dat
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Idem voor Snowbound, en bij Snowbound erger ik me er meer aan dan bij Epitaph
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook High Ground erger ik me aan met only 5 mensen.. Dan is er een goede snipert en die steelt/krijgt alle kills. Zeer ergelijk.
    Gaurdian daarintegen vind k echt een geweldige map. Lekkere close combat zoals eht hoort met zo weinig mensen!
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Living Dead is nu een nieuwe ranked gametype. Voor maarliefst 1 hele dag!

    "To celebrate the gustatory tendencies of the walking dead and to acknowledge All Hallows Eve, we’re launching a spooktacular, eerie-otic and cryptmongous playlist for 27 horror-filled hours, starting on October 31st at 12:01am and ending at 3:00am on November 1st because we love Hawaii Halloween too (Chicken skin kine). It is infection and it is the playlist of the Living Dead."

    Gewoon een kind off zombies... joepie...

    We zijn nu aan het wachten op een match bij Living Dead. Het lijkt er alleen op dat we alleen maar tegen Nederlanders kunnen. :lol:
    EDIT: Nu ik alleen join vinden we wel genoeg matches :)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik ging ook zombie doen, heb meteen 2 nieuwe medals:9 en een achievemen 2 for 1. 2 zombie waren ontzichtbaar, ik richt mijn laser ergens op waar iedereen op schoot en kreeg een dubbel kill. :cool:
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die achievements gewoon kado gedaan worden:confused: Iedereen kan nu die overkill en hoger met gemak halen:confused:
     
  7. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ook alleen maar als je vandaag net tijd hebt om te spelen...

    denk dat de meeste ze na verloop van tijd toch wel halen, alleen die laser misschien niet...
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laser kan ik nu mooi halen, was nog de enige achievement waar ik tegenop keek. :)
    Zombie is leuk, alleen ik was alleen de eerste ronde human, daarna alleen maar zombie.. vind het vreemd.

    En de wacht tijden voor een match duren ZO lang. :mad:
     
  9. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij nog steeds af hoe ik mijn highest skill kan verbeteren! Moet je dan potjes winnen van gasten die een hogere ranking hebben dan jezelf of hoe gaat dit in zijn werk?
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je bijvoorbeeld bij Team slayer 30 bent, en bij lone wolfs maar 20, dan is je highest skill 30.. lettertlijk je hoogste level dus.

    Daarom zijn zoveel mensen 40+, omdat het gewoon zo simpel is in lone wolfs.
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Xink, diegene met de meeste punten is de Zombie steeds :)

    EDIT: Die medailles zijn nog best pittig..

    heb er 2 kunnen halen.. Zombie Spree en Last Man Standing..
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vind de playlist echt lachen :) !
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom alleen maar nederlanders tegen, en je kan niet met party joinen (of echt heeeel moeilijk). Ik ben ook de gast hiertegen boven tegen gekomen.

    Best lachen, ik wist niet dat ik voor deze playlist ook achievements kon halen, heb 2 for 1 en steppin razor gehaald. Zeker relax, want vind lone wolves maar saai.
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog best lastig hoor, lukt me steeds net niet om ze te halen :mad:. Daarstraks zat ik wel in een potje waar iedereen achievements wilde halen, en het ging gewoon goed, totdat er een gozer het moest verklooien voor iedereen door te gaan lopen killen :confused:.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Yooo serieus waar kom ik nu net achter, dat er bij een suicide of betrayel geen minpunten van je score afgaan. Dus wat gebeurde er net, heeft de tegenpartij in DT 4 kills de lead gaan ze constant suicide plegen en van afgrond springen, 6 minuten lang!

    Boelers :mad: Dit MOET echt veranderen
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan je er eigenlijk geen ongelijk in geven. Ik ben in 1 middag even snel van 17 naar 40 gegaan met lone wolves zodat ik colonel werd. Paar dagen later nog ff naar 41 maar heb het nu wel genoeg gespeeld. Vind die maps ook echt niet boeiend (er is sowieso geen 1 halo 3 map die ik ECHT leuk vind) en de tegenstanders zijn zo slecht dat het frustrerend is =( Precies zoals jij het al zegt, 1 gast staat dik bovenaan met KOTH, jij loopt heeeel ergens anders en een mannetje gaat jouw dik lopen killen terwijl die de secondes dik nodig heeft. Ontbreekt het hun dan aan taktiek of geven ze alleen maar om de KD ratio... Je krijgt gewoon te veel snowbound en epitah vind ik en dat staat jammergenoeg gelijk aan, pakken wat je pakken kan en campen. Erg jammer. Vond de maps van halo 2 1000x leuker. Denk aan midship, beaver creak en lockout. Toen was rumble pit nog wel leuk maar nu is er echt geen bal meer aan jammergenoeg.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb een naam hoor :+ , en wat is jouw tag dan?

    Ach, niet iedereen heeft zin om die achievements te halen. Zelf speel ik (als ik zonder party speel) zonder headset en bemoei ik me niet met de rest.
    Mja =/ da's idd vaag, maar de playlist is waarschijnlijk tijdelijk dus zal het vast niet veranderd worden.
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb nu 4 nieuwe medals door living dead:
    -Last standing
    -Zombie killing spree
    -Human killing spree
    -Sword spree :mad:
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tag is vVv Airwave, we speelde op pit dacht ik, maar weet niet zeker.
    Ik heb volgens mij alle sprees voor zombies behalve die van zombie killing frenzie (die ongeveer onmogelijk is)
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    1x gespeeld dat zombie en doe het nooit meer. Die achievements zijn ook weer niet zo belangrijk en het is oh zo saaaaaaaaaaaaaaai :+

    Verder echt een dikke losing spree, was even objective gaan spelen en matchen we 3x op rij lvl 48/49 oid. Mijn god die gasten waren echt sick :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina