1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Conquistador, 5 nov 2007.

  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5

    [​IMG]

    Hey all,

    Welkom in het nieuwe deel van de Halo Live Experience! Voor de mensen die zowel over Halo 3 als Xbox Live! beschikken!


    [​IMG]

    LET OP:

    We begrijpen dat dit een hele populaire game is met betrekking tot Multiplayer, en in het verleden is gebleken dat het vaak tot frustraties en flames kan leiden. Daardoor houden we deze thread streng in de gaten en mensen die gaan lopen schelden zullen dan ook snel een OW of ban aan hun broek hebben.

    Dit gezegd hebbende, Have fun! :cool:

    Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    1e :9

    Maarre, ik zit nu echt muurvast op level 35.. :'-(
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik tussen 42 en 43.. Al lijkt ie nu op 43 te eindigen, hopelijk kan ik m nog even opkrikken naar 45!
    Team doubles ga ik samen met iemand veel doen,en dan hopelijk samen 50 halen.
     
  4. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag nog blij zijn met level 35. Ik blijf schommelen tussen 13 en 15 terwijl ik toch regelmatig goede potjes speel :x
    Vind het niet echt eerlijk dat ze kijken naar het aantal gewonnen potjes. Ze hadden beter de ranking gekoppeld aan kill/death ratio maar dit is mijn gedacht natuurlijk!
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk 36! :9

    @ RedDevil: had ik jou niet in mijn FR staan? Waar ben je gebleven? :9

    Team Doubles doe ik als soort back-up, daar ben ik nu 24 mee.

    @Tinuva: Je moet het zien als een exp. balkje dat je steeds vol moet maken. 1e plek geeft meer exp. voor je 'balkje' dan 3e plaats. Het is een beetje moelijk te omschrijven. Ook des te hoger je wordt, des te langer het balkje wordt / des te meer exp. je nodig hebt om dat balkje te vullen..

    Met de 4e en 5e plaats word je balkje uiteraard weer leger..

    Persoonlijk vond ik de weg van 34 -> 35 of 35 -> 36 al erg lang worden, wil niet eens denken aan RedDevil zijn benodigde aantal potjes om te levelen..

    EDIT: Met 40 ben ik wel klaar, hoger dan dat zou ik niet per se hoeven. (Als is zón vogeltje wel erg geil natuurlijk) :9
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  6. TreVe

    TreVe Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat dit allemaal over Lone Wolves gaat? Ben ik zelf niet echt in geïnteresseerd, doe mij maar de team games.

    Ben zelf wel trots op me level 40 bij team slayer :)
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het iig wel over Lone wolves.. :)
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pfff, mijn hoogste level is 7.:+

    Ik game dan ook niet zo heel veel, en als ik game is het in het weekend.....en dan ook niet altijd Halo 3 (al vind ik de game wel geweldig)
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Je skill-level is geen prijs of achievement oid. Het is gewoon JE skilllevel. In het begin zul je snel omhoog gaan, maar op een gegeven moment zit je bij mensen die even goed zijn als jij. Je komt pas voorbij die skilllevel als je echt beter wordt.
     
  10. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan of je lonewolves speeld of team slayer ranked. Team slayer verlies je echt vaak door je team en ga je dus gewoon omlaag...
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg niks :+ Maja als je volgende keer maar iemand inv die niet -11 staat =(

    Ik wil slayer naar 45 damnit :mad: Lone wolves hou ik op 41 tot er nieuwe maps zijn, deze zijn egt te saai aant worden nu...ik wil Midship....lockout....beaver creak....kwil halo 2.1 :eek:
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hey cookie wil je team slayer op 45? mss kunnen we samen proberen en dan met nog iemand erbij zoals rawiee
     
  13. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Lonewolves boeit mij niet dus ik speel altijd team slayer. En ja ik verlies echt regelmatig omdat ik elke keer met nieuwe mensen speel.
    Verder vind ik voor mijzelf belangrijk dat ik bij elk potje meer kills heb dan deaths en ga dus niet rushen om kills te maken. Dit zal dan weeral invloed hebben op mijn ranking waarschijnlijk.
     
  14. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op level 37 met teamslayer.

    Ben bijna altijd positief qua kill/death ratio, en zit vaak onder de 10deaths per potje.
    Speel nu goed samen met Zerochaos, alleen missen elkaar vaak online.

    Als iemand zin heeft om samen te spelen, en over de 40heen te komen, let me know :)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het goed, moeten we wel een team hebben wat goed samenspeeld en niet zo emo is als het team van vanmiddag met rawdie :+
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    emo ? :+ ik vind het goed. We hebben er nu dus al 3. nog een 4e nodig. Heb jij nog een goede 4e?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja, iedereen liep nogal te zeike over alles wat los en vast zat, was wel irri :eek:. 4de speler heb ik misschien, hangt ervan af wie er online zijn. Voor slayer is er trouwens een aparte thread, daar kunnen we beter verder gaan :)
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ok, maar hoelaat gaan we? :+
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwil ook wel meedoen Team Slayer lekker levelen. Heb amper team slayer gespeeld, wel veel social.. Zit daar nu op 31, doubles ook rond de 30, lone wolves 43.
    Die andere twee heb ik gewoon niet genoeg gespeeld voor hoge skill, nu beatte ik nog iedereen.
    Alleen ik speel nu telkes met mensen die ik wat slecht vind, zoek meer iemand van rond t level 40 team slayer, waar ik na nog tijdje team'en ook makkelijk moet komen.
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had net een gruwelijke suicide!

    Hoe breng ik Bungie daarvan op de hoogte? :D
     

Deel Deze Pagina