1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Conquistador, 5 nov 2007.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ya rly
     
  2. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan me die potjes nog wel herrineren, ik zat toen volgens mij bij jou in t team, samen met Death Threath NL en Starsix;)
     
  3. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep klopt en ik verpeste het een beetje voor jullie door diep in de min te staan:D8). Maarja ik heb nooit halo 1,2 of de beta gespeeld dus niet heel raar dat ik niet zo goed ben als jullie
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat is geen excuus hé, ik heb zelfs nog nooit eerder een Xbox controller in me hand gehad. En ik mag mezelf wel redelijk goed noemen
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat als je nog nooit gespeelt hebt :confused:?
     
  6. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk, maar ik denk dat ik wel wat beter in halo 3 zou zijn geweest als ik deel 1,2 ook had gespeeld.
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Klopt, dat zie ik bij mezelf ook. Mensen met 30 of begin 40 kan ik nog wel hebben, maar zodra ik met 48/49 speel dan word ik letterlijk weggeblazen xD
     
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    De tyfus, die gast ownt.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ho?! Starsix speelt halo3? \o/
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi filmpje, wel erg snel zogezegd :eek:. Waar ik me vooral aan erger bij halo matchmaking is het feit dat zoveel mensen slaan. Je wordt op short range eerder doodgeslagen dan doodgeschoten, terwijl je zou denken dat dit toch een shooter is... Dat is mijn grootste ergenis. Verder ben ik omdat ik halo pas 2 weekjes heb nog niet zo ver :'-( (Lvl 10)
     
  12. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was erbij toen ik er achter kwam!

    En de nieuwe MLG settings zuigen.
     
  14. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe MLG settings?? Heb je een link waar ik ze kan downloaden? Ik heb alleen het interview over de nieuwe settings op de MLG site geleze, nergens gezien waar ik ze kon downloaden
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Gister weer een dramatische dag met team slayer, van 44 naar 42 xD Daarna ben ik maar wat gaan lone wolven en toen ging ik van de 9 naar de 17 ofzo, alles was ik eerste.

    Gister had ik nog +20 in lone wolves, té grappig. Ik had ook 9 spartan laser kills XD
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2007
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze viavia, maar het blijkt dat het niet eens de nieuwe MLG settings waren :+
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke gast is ooit begonnen met het maken van trailers... echt zo irritant zijn die trailers, ze duren vaak maar 60 seconde en je ziet (vaak) fckin niks omdat ze veelste veel kuteffecten gebruiken:{:emo:
    Breng gewoon direct een goede montage uit van 3-4 minuten ofzo minstens..
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wordt langzamerhand schijtziek van Halo online. Ik wordt de hele tijd vermoord door kruipende kleine kindjes met maulers, of onzichtbare jongetjes met zwaarden. Als je me vermoord doe het dan dat je me er uit BR't ofzo, maar niet op zo'n zielige mietjes manier, en dan ook niet de hele tijd.

    ALs er iemand regelmatig MLG dingen speelt moet je me maar even toevoegen, met Matchmaking heb ik het wel gehad voorlopig (Team Hardcore ftw :))

    Trouwens, als je weleens achterop een Mongoose Snipe Customs doet moet je me helemaal toevoegen, want dat vind ik echt vet :)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  19. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    ADD mij maar voor MLG Customs of iets anders.
    Gamertag: Ipstrike
     
  20. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    @Jennsss

    De Trailer laat alvast een voorproefje zien van de echte montage. En Trailers zijn juist leuk want het geeft dat soort film invloed.;)

    @Marruk

    Je hebt totaal gelijk met die Maulers en swords ze zijn fucking iritant. MLG FTW

    Ik voeg je wel toe.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007

Deel Deze Pagina