erm srry maar t kan wel als je een achievment in een match haalt kryg je als xtra een xp erby maar dat kan natuurlyk niet altyd hea als je niet gelooft kijk dan maar wat ik heb geskipt: http://www.bungie.net/stats/Halo3/RankHistory.aspx?player=Blackshadow1993
mar hoe werkt het dan met die xp zooi hoe krijg je die erbij. meschien dat ik 't eens ga proberen online nog niet eens gedaan
Leuke theorie, maar het is niet zo. Je kan wel levels meerdere keer in 1 match omhoog gaan. Je hebt sommige Rank overgeslagen omdat je de skill al had en alleen de exp nodig had (de eerste heb je geen skill nodig, pas als je kaarten krijgt). Bijvoorbeeld de eerste heb je geskipt omdat je de eerste pot die je speelde won. Als je kijkt naar je exp en games played - de quits (beter kijk je niet op bungie voor die stats, want meestal kloppen die niet) kun je precies zien hoeveel je hebt gwonnen en verloren. En als ik elke achivement een exp erbij kreeg zou ik mn eerst lonewolves potje 6 exp omhoog gaan
mijn skill blijft hangen tussen 42 en 43 maar ik speelde laatst lone wolves met lvl 42, moest ik tegen allemaal gasten van 49 en 50 tja dat won ik ff niet
Tja dat hadden ik en Reddevil vanavond dus. 2 achtereenvolgende matches tegen 4 level 50. Terwijl wij zelf rond de 45zijn.
Elke keer nu MVP, ben overnieuw begonnen eergisteren, en zit nu op rank 33 . Nog veel te makkelijk. Wat vooral vervelend is, is als je zelf super speelt, maar je team er echt helemaal niks van bakt, dan heb je bijvoorbeeld 28 kills, ben je 7 keer dood gegaan, verlies je alsnog... Deze account dus: http://www.bungie.net/stats/Halo3/CareerStats.aspx?player=Com Op Ben 32 zie ik nu.
Mooie stats zover! Houdt er wel rekening mee dat het wat moeilijker wordt naarmate je verder komt, dus k zou maar zorgden dat je wat redelijke teammates hebt. Wat in je eentje de bolderkar trekke ben je nog niet goed genoeg voor zie ik:b: Succes iig!
maar je begint toch met 0 xp en als je net als je zegt dat je 1 keer per keer krygt dan zou ik die rank nooit overgeslagen kunnen hebben, denk eens heel goed na. maar misschien telt 1 achievement maar per match
Die heb ik ook overgeslagen en toch klopt je theorie niet. Je krijgt geen extra XP als je een achievement haalt.
Naja ik verzon ff mn eigen theorie sinds dat zo in is... Ik weet wel dat je geen exp krijgt voor achivements.
Wat is het probleem nou eigenlijk? Je slaat toch gewoon ranks over omdat je skilllevel al wat hoger is? Als je skill level laag is dan krijg je alle Grade x erbij = noob....\o/
En vandaag doorgetrokken naar lvl 37. Ook nog een running riot erbij, altijd leuk. 6 dagen oud account, altijd leuk om opnieuw te beginnen.
ik kan niet wachten op een nieuw (mlg) toernooi, heb eindelijk de tijd gehad om een weekje te oefenen oja als iemand me nog kent van halo2 voeg me toe!