Nog bedankt voor de reacties op mn SkyBase map iedreen
Bullettime en Gustavo nog bedankt voor reactie in
bungie forum thread 150 Downloads na 1 dag. Deel ervan komt omdat jullie de thread weer bovenaan zetten met jullie reply! Thxz.
Yup, met capture card. En hoe ik de base daar krijg:
Ik had geen 2e man die een object laat zweven en daarna weer weghaalt. Ook de stapelmethode 2 objecten op elkaar zetten en de onderste verwijderen om het bovenste object te laten zweven heb ik niet gebruikt want dit werkt niet: zodra je dit object aanraakt valt deze gewoon naar benede.
Eigenlijk heb ik wel deze methode gebruikt. Want na een hoop prutsen in Forge was ik er achter gekomen dat Portal Nodes de enige objecten in het spel zijn die niet vallen als jij ze aanraakt: je loopt gewoon dwars door die stalen troep heen. En toch kun je er andere objecten wel op neerleggen: ideeal! Een box blijft staan als je erop loopt, omdat de portal deze draagt.
Zo bestaat SkyBase als je goed rondkijkt uit 8 Receiver Nodes, 8 Sender Nodes, en 6 2-Way Nodes (de andere 2 TwoWay Nodes staan aan de zijkanten van de map om snel aan de andere kant te komen als zombie). Al de Portal Nodes hebben een ander kanaal: ze staan dus uit.
Precies. Tis vet als vele mensen je map spelen waar je hard aan heb geknutseld. Recon armor krijgje voor iets echt unieks. Er zijn al meer mensen die ook floating bases hebben gemaakt zag ik.
Mschien ben ik hier wel het langst mee bezig geweest. Beslissen hoe gemakkelijk de zombies het moeten krijgen. Iedereen riep: bouw een gravity lift voor de base of iets dergelijks zodat de zombies de base op kunnen! Als het aan mij ligt is de game dan voorbij in 2-3 minuten, net als bijna elke andere zombie game die ik heb gespeeld. Replay waarde 0 en je bent gelijk uitgekeken op de map naar mijn mening. Natuurlijk moest de base wel bereikbaar zijn, maar met moeite. Niet alleen moeite omdat in de boom klimmen niet erg simpel is, maar ook vooral dat de zombies moeten teamplayen door bijv. 1 van de zijkant turrets af te lijden zodat deze met zijn rug naar 1 van de zij-gravityliften staat zodat iemand die lift neemt en heb in zn rug killed. Als de turret namelijk de andere kant op kijkt kun je hem niet locken met je sword. Zo ben ik de gravity liften erg precies gaan plaatsen datje niet de base op kan, maar wel af een toe een human kan killen door met je sword te locken. Zo ligt er ook nog een Custom power-up op de map die er voor zorgt dat je de base wEl op kan springen, deze duurt maar 10 seconde: het moet niet TE makkelijk zijn.
Human zijn is vet omdat je dan lekker veel kunt killen. Zombie zijn is kut. Dat is het standaard Infection idee. Als je als zombie iemand killed boeit je dat bijna geen ene fck. Op SkyBase is een human killen nog een behoorlijke prestatie, en daar spelen veel mensen halo voor toch? Voor de fun, maar ook prestaties leveren
. Daarnaast ben je ooknog een teammate zombie rijker.
Zombie zijn kan uiteraard wel kut zijn omdat je gewoon vaak dood gaat. Daar kan ik niks aan doen in mn map: dat is gewoon Infection.
Zo, ff een verklaring in woorden gegeven zodat ik dit niet iedereen 20x over live hoef te vertellen aan aapjes die hetzelfde als jij zeiden
Mschien maar even vertalen in het engels voor op
youtube filmpie info en bungie forum thread.
Klik om te vergroten...