1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Conquistador, 5 nov 2007.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hoe wil jij 60-70 exp in een uur krijgen? 8)

    /Edit

    Ik zie het al, het ging met boosten :$
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    - 2 xboxen
    - Op 1 xbox sign je in met een normale account en een quest
    - Op de 2de xbox sign je in met een andere account en nog een quest
    - Je maakt een party met zijn 4'en
    - Start social doubles
    - Elke keer als de match begint laat je xbox 2 quiten
    - Tada 60EXP per uur
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet ik het laten zitten als je gelijk er achter na een 'diss' te zetten.
    Alleen in h1 is dat als je een headshot schiet (mits je goed lead) een headshot registreerd, kogels 'verdwijnen' niet bij h1. Bij h2 en h3 wel, dus snap niet wat je probeert te bewijzen.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Binnenkort _0/
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind dat soort mensen gewoon jammer. Soms ben je no shield, je loopt om een hoekkie en een teammaat slaat je neer zodat de vijand de kill krijgt. Of teammaten pompen je helemaal vol lood, ik snap er nooit echt de lol van...
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je me eens uitleggen wat daar dan de lol van is....??

    Je bent je RUN DMC avater niet waardig als ik dit zo lees.... Die gasten waren COOL maar jij bent kinderachtig :):
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Cookie, zag dat je toch weer bent begonnen met Halo? :)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ff potje custom gedaan en 2 socials en toen vond ik het wel weer best :) Ik zal af en toe heus nog wel halo spelen omdat ik tot de 23ste toch IETS te doen moet hebben :+
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat komt de 23e dan? :eek:
     
  10. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass effect bedoelt die denk moet je toch weten als full time volger van cookie hij heeft dat al een paar keer gezegt..
     
  11. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog bedankt voor de reacties op mn SkyBase map iedreen :thumbs:
    Bullettime en Gustavo nog bedankt voor reactie in bungie forum thread :D 150 Downloads na 1 dag. Deel ervan komt omdat jullie de thread weer bovenaan zetten met jullie reply! Thxz.

    Yup, met capture card. En hoe ik de base daar krijg:

    Ik had geen 2e man die een object laat zweven en daarna weer weghaalt. Ook de stapelmethode 2 objecten op elkaar zetten en de onderste verwijderen om het bovenste object te laten zweven heb ik niet gebruikt want dit werkt niet: zodra je dit object aanraakt valt deze gewoon naar benede.

    Eigenlijk heb ik wel deze methode gebruikt. Want na een hoop prutsen in Forge was ik er achter gekomen dat Portal Nodes de enige objecten in het spel zijn die niet vallen als jij ze aanraakt: je loopt gewoon dwars door die stalen troep heen. En toch kun je er andere objecten wel op neerleggen: ideeal! Een box blijft staan als je erop loopt, omdat de portal deze draagt.

    Zo bestaat SkyBase als je goed rondkijkt uit 8 Receiver Nodes, 8 Sender Nodes, en 6 2-Way Nodes (de andere 2 TwoWay Nodes staan aan de zijkanten van de map om snel aan de andere kant te komen als zombie). Al de Portal Nodes hebben een ander kanaal: ze staan dus uit.

    Precies. Tis vet als vele mensen je map spelen waar je hard aan heb geknutseld. Recon armor krijgje voor iets echt unieks. Er zijn al meer mensen die ook floating bases hebben gemaakt zag ik.

    Mschien ben ik hier wel het langst mee bezig geweest. Beslissen hoe gemakkelijk de zombies het moeten krijgen. Iedereen riep: bouw een gravity lift voor de base of iets dergelijks zodat de zombies de base op kunnen! Als het aan mij ligt is de game dan voorbij in 2-3 minuten, net als bijna elke andere zombie game die ik heb gespeeld. Replay waarde 0 en je bent gelijk uitgekeken op de map naar mijn mening. Natuurlijk moest de base wel bereikbaar zijn, maar met moeite. Niet alleen moeite omdat in de boom klimmen niet erg simpel is, maar ook vooral dat de zombies moeten teamplayen door bijv. 1 van de zijkant turrets af te lijden zodat deze met zijn rug naar 1 van de zij-gravityliften staat zodat iemand die lift neemt en heb in zn rug killed. Als de turret namelijk de andere kant op kijkt kun je hem niet locken met je sword. Zo ben ik de gravity liften erg precies gaan plaatsen datje niet de base op kan, maar wel af een toe een human kan killen door met je sword te locken. Zo ligt er ook nog een Custom power-up op de map die er voor zorgt dat je de base wEl op kan springen, deze duurt maar 10 seconde: het moet niet TE makkelijk zijn.

    Human zijn is vet omdat je dan lekker veel kunt killen. Zombie zijn is kut. Dat is het standaard Infection idee. Als je als zombie iemand killed boeit je dat bijna geen ene fck. Op SkyBase is een human killen nog een behoorlijke prestatie, en daar spelen veel mensen halo voor toch? Voor de fun, maar ook prestaties leveren :+. Daarnaast ben je ooknog een teammate zombie rijker.

    Zombie zijn kan uiteraard wel kut zijn omdat je gewoon vaak dood gaat. Daar kan ik niks aan doen in mn map: dat is gewoon Infection.



    Zo, ff een verklaring in woorden gegeven zodat ik dit niet iedereen 20x over live hoef te vertellen aan aapjes die hetzelfde als jij zeiden ;) Mschien maar even vertalen in het engels voor op youtube filmpie info en bungie forum thread.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Oke dan :) heb nooit infection gespeeld ;)
     
  13. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat infection zuigt..
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    That is so not true! :eek:
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Whow, super geinig filmpje man!! :thumbs:
    Zit helemaal top in elkaar (zeker ook de humor na de credits :lol: )

    Ik ga deze map binnenkort ook ff downloaden en hoop genoeg mensen bij elkaar te krijgen om dit te gaan spelen!
    Ik laat je hier en op bungie wel ff weten hoe het ging ;)

    Maar nogmaals, dat filmpje zit echt leuk in elkaar!
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb al een aantal keer geprobeerd in de bungie threat te posten maar ik krijg steeds een fout melding...:confused:

    In ieder geval 158 download in een dag is echt ongelofelijk veel voor een forge map. Ik zou als ik jou was even je filmpje nog een keertje edditen. Bijvoorbeeld je naam schuin over het beeld heen plaatjes (natuurlijk half doorschijnen..)Ik zie dat veel mensen filmpjes van andere gebruiken als persoonlijk materiaal..
     
  17. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook even gedownload ziet er wel vet uit. En ook even een bericht geplaatst.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een stomme vraag, maar hoe kan je in de forge-mode instellen wat een custom power up doet?

    Ik kan wel zo'n gele bol plaatsen, maar dan zou ik nog ergens moeten kunnen instellen, wat voor effect deze heeft, maar kan dat nergens vinden...
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    450 downloads al =/, netjes! Ik vind 'm ook erg tof, probs _O_

    Edit: @ Hierboven, dat doe je bij je instellingen van je gametype. Als je in lobby zit gewoon X drukken en even zoeken :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk, de update van volgende week gaat echt veel verkloten IMO :confused:

    - Lone Wolves: 6 players
    - Social Doubles bestaat dan niet meer
    - Lone Wolves krijgt Sword gametypes
    - Oddball en KoTH worden gereduceerd

    Snap niet waar ze mee bezig zijn..

    Goed, sommigen zullen wel met het laatste eens zijn, maarik vind het wel jammer..
     

Deel Deze Pagina