1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk zou ik willen dat de aliens meer als die van Gears of war zijn. Ik speel heel graag halo maar ik weet niet hoe het gaat zijn als er nog altijd dezelfde aliens gaan zijn in halo 3(en dan met zo mooie graphics,...passen deze aliens wel thuis hier...?). Dat lijkt me afgezaagt dan. Er moeten meer serieuze en coole aliens komen(ze waren wel cool,maar als je de "aliens" van gears of war nu gezien hebt...)

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Kweet niet kerel , maar voor mij zou het al tof zijn dat als je op een huis of wegversperring schiet met een kanon dat je het wel degelijk kan zien aan het opgeblazen gedeelte daarvan dat je een voltreffer hebt gescoord en niet een of andere donkere plek op je doelwit zonder dat er één steentje van afgebrokkeld is.
    En dat je de aanvalsrichting en gebruikte tactiek vrijelijk kan bepalen , dag en of nachtaanval evenals je bij een vijandelijke aanval je de keuze zou hebben om deze linie te verdedigen of om terug te trekken op een tweede verdedigingslinie om van daaruit je tegenaanval te kunnen inzetten.

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je mischien wel gelijk in. En de Aliens uit Gears of War zien er mooi uit maar passen weer niet in Halo. Halo heeft z'n eigen ding en moeten ze zo houden. Meer vijanden/Aliens mogen er zeker bij komen maar ze moeten het niet te gek maken natuurlijk. Het zou zonde zijn als Halo 3 helemaal niet meer op Halo leek of het ''Halo sfeertje'' niet meer had.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook weer waar :) Maarja, ik kan me halo moeilijk inbeelden met graphics even mooi als gears of war of mooier... hoe gaan de aliens overkomen dan? en hoe gaan ze er uitzien...

5. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan je eigenlijk nog niks over zeggen. We hebben nog geen beelden van Halo 3 gezien. Dus mischien houden ze een boel in petto voor ons. Gears of War is mooi. Maar mischien word Halo mooier. Bungie heeft zich al 2 keer bewezen met een van de beste Xbox titels. Bungie moet mischien ook een grote stap maken van Xbox naar 360, maar mischien kunnen ze het heel goed gebruiken. Als je ziet hoe groot, mooi, sfeervol Halo is kunnen ze de power van de 360 goed benutten. Nu alleen nog zien hoe het zich uitpakt :)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop het. Maar ik vond persoonlijk halo 2 een heeel stuk slechter dan halo 1. Ik vond de levels niet boeiend genoeg in 2. In 1 had je veel meer open terrein battle's(grotere omgeving,meer vrijheid, ook enorm sjiek met de jeep,...maar in 2 ging dan de jeep ook wel kapot enzo, dat was ook wel enorm cool). Maar 2 heeft wel de perfecte multiplayer,...:)dat is waar.
    Maar ik hoop echt dat bij halo 3 grote gevechten te pas gaan komen, zoals in de film starship troopers bijvoorbeeld. Met een leger van 100 den (of 50 manschappen is ook al genoeg eigelijk,als het maar goed uitgewerkt is...) tegen het alien scum!!! Ik beeld het me al in. Jij tussen al uw "amigo's"(marines) volle bak naar de aliens aan het lopen en de battle kan beginnen... Ik hoop dat Bungie van die zaken er in stopt en mijn verwachtingen waar maakt...:)

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    -Ze moeten coole voertuigen erin gooien, zoals o.a. die rups jeeps etc die ze hadden laten zien, want er waren niet echt nieuwe coole voertuigen in deel 2.
    -Ze moeten niet weer een game zo snel afkappen dat je denkt HUH wat is dit nou.
    -Meer open levels
    -Spel moet langer zijn als deel 2
    -Nieuwe wapens, en niet een beetje anders
    -Laat de plasma ding eruit als ie geen impact heeft, slaat nergens op, zelfs na 15 keer schieten op het slapste wezen is ie nog niet dood...
    -Masterchief moet upgrades kunnen krijgen, en dan niet van die flauwe upgrades.
    -Veeeeel grotere levels aub

8. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen wil wel van die grote veldslagen met weet ik veel hoeveel man, maar daar zit ook een (groot) nadeel aan. Je rol wordt namelijk veel kleiner, vooral als je het de eerste keer speelt weet je soms niet precies waar je heen moet en dan kan je bijvoorbeeld in 1 keer te horen krijgen dat je amigo's dit al hebben gedaan enz. enz. Je zou dit op kunnen lossen door al die marines als hondjes achter je aan te laten rennen, maar dat lijkt me met 50 man ook niet zo practisch. Ik vond het wel vet hoe ze het in halo 2 hebben gedaan. Met 4 man een covenant basis infiltreren. Alleen het was wel veels te lineair. Ze moeten er nu wel verdedigings missies in gooien,

bijv. je zit in een basis en wordt door 100'en alians in vlagen aan gevallen. Jij met je handjevol marines moet deze basis verdedigen totdat een andere troep de basis van de alians heeft vernietigt en de terugtrekkende alians van daar uit vernietgd, een missie die je daarvoor hebt gespeeld waardoor je weet hoelang je jouw basis moet verdedigen. De ene missie speel je met MC en de andere met the arbitor, die zich bij de aardse troepen heeft aangesloten.

9. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't moet echt 1 grote wereld eigenlijk zijn (is 't nu ook wel een beetje, maar toch) en 't systeem van deel 1. Dus met zo'n point van hoeveel meter je nog moet enzo en zo'n pijl achtig iets.. was heel duidelijk:) Verder sluit ik me wel zo'n beetje aan met wat hierboven is gezegd.

10. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou mooi zijn. En de Xbox 360 zou dat mischien kunnen waarmaken. In Halo 2 waren inderdaad een paar saaie missies met The Arbiter. Donkere levels waar niet veel viel te zien. Er waren een boel leuke missies met de MC in de buitenlucht en in New Mombassa. Die boeiden de meeste mensen meer ook omdat je daar ook iets strategieser (weet niet of ik het goed schrijf) te werk moest gaan. Als er in Halo 3 weer van die levels komen kunnen die natuurlijk nog groter worden. En dus ook meer vijanden.

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij apart mag het een soort van halo 2 worden met opgepoetste graphics, wat oude wapens terug en wat leukere missies als in 1 want de missies in 2 waren nogal saai, zoiets als the silent cartographer was egt vet...

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    het vershil tussen halo en halo 2 was dat halo was ruimer
    en halo 2 was veel benauder! :p

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. halo 2 was juist grootser dan deel 1.. kan aan mij liggen, maar..

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten in halo3 de tactische en toch chaotische en spannende gameplay van deel 1 terug brengen. Ook moeten ze de moeilijkheidsgraad weer gelijk brengen aan halo1. Verder zou het heel tof zijn om online het een soort battlefield te maken, zodat je egt grote veldslagen na kunt spelen. Ze moeten dit alleen wel doen met het tactische aspect van deel 1 en er ook spannende 1 tegen 1 en 2 tegen 2 gevechten in stoppen zodat er voor ieder wat wils is. Verder is het natuurlijk het allerbelangrijkste dat die schijt auto-aim van deel 2 oprot en dat er weer skill bij komt kijken welk team er wint en dat er geen matchmaking meer is. Hierbij zou ook een goed op skills gebaseerd rankingsysteem helpen.

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Owh, in de singleplayer moet ook weer het belang terug komen, hiermee bedoel ik het gevoel dat je ergens voor speelt en niet zoals bij halo2 een beetje door de levels rondrend want daar is niets aan. Ook moet er geen eindbaas komen.

16. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    halo2 heeft het hele ''Halo-sfeertje'' al verpest...
    haloCE was gewoon perfect en met die gameplay/wapens hadden ze gewoon niet moeten gaan auwehoeren(het had wel wat sneller gekunt enzo..)
    maar bungie is te ambitieus geweest en heeft zo de plank mis geslagen imo...
    Geef mij een pistol met 3shot kill...enne de oude granaten enne de oude maps plus een paar nieuwe...enne halo2 springen..minder lag op live...optimatch
    en die singleplayer kan me gestolen worden...

17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik niet helemaal met je eens.
    Sure, Bungie heeft wat grote fouten gemaakt met Halo 2, maar dat zit em meer in de features van het spel enzo,. Zoals MatchMaking, standaard wapen settings of gezeur met cheaten en in SP heb je gewoon vrijheid te kort. Maar nu moeten mensen niet gaan zeiken over het veranderen van de wapens en de grafische stijl. Iedereen vond het geweldig toen Bungie met de BR aan kwam zetten. He he, lekker geen oppermachtige pistol meer. Maar toen kwamen mensen erachter dat ze zonder die pistol geen kills meer konden maken. Dan licht het toch echt bij jezelf als je het mij vraagt, niet het spel...

P.S.

Minder LAG ben ik 100% met je eens :cool:

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden het handwapen nooit mogen verneuken :mad: Ik vond het het lekkerste wapen uit Halo1, met die zoom functie.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het was best een cool wapen ja, ook het andere machine geweer uit 1 vond ik heeeeel cool, 60 kogels afknallen zonder te stoppen als je in een heuse battle zit... echt cool,maar in 2 vond ik dat machine geweer(niet echt machine geweer) met die zoom ook cool, dat geweer dat 3 schoten kon afschieten, en dan terug snel 3 schoten...

20. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die was heel sterk egt mega wapen _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina