1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je het pistool uit deeltje 1 dan gaat dual-wielden, dan ben je bijna onverslaanbaar. Dat is denk ik de reden waarom bungie hem heeft aangepast; ze hadden dual-wield wapens nodig. Want dual-wielding is natuurlijk een leuke feature, maar als je maar 3 wapens hebt waarmee het kan, heb je er ook vrij weinig aan.

2. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0

ik denk ook dat het een beetje moeilijk gaat om we die pistol te dual wielden want dan kan je niet meet inzomen en het is jammer dat ie er uit is maar ik vond hem wel tekrachtigje kon er gewoon een basis mee uit moorden van een afstand

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind dat er in halo 3 battles in moeten komen die echt razend snel zijn je sprint naar obstakels om daar te schuilen en ik vind dat MC nu uit zijn pak moet stappen en een ander Flexibeller pak aan moet trekken zodat hij rollend zijn smg leeg kan schieten en vervolgens ergens achter te komen waar de covenant jou niet ziet en zij jou wel en dat je ze dan vervolgens een grenaat achter de rug gooit. Ook moet je niet zoveel wapens kunnen tillen maar wel bijvoorbeeld een bazooka op je rug en een pistool in je zak. Ook een combat Knife zou vet zijn of een machine geweer met standaart die je dan waar je bent opgeklommen(Dak met een rand) neer kan plaatsen achter de rand zodat niemand jou kan raken en jij vervolgens achter elkaar de covenant neer knalt!:D

4. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    (plaatje ben ik mee bezig)

MR5C

Ammunition: M-118 7.62x51mm KAT-AP rounds Clip Size: 60 rounds;
    10 max extra clips - 600 rounds Ammo Packs: 4 clips - 240 Rounds
    The MR5C is a combined model of the MA5B Assault Rifle and the BR55 Battle Rifle. This rifle has the best of both worlds, The MA5B's Full Automatic fire and ammo capacity, and the BR55's burst fire option as well as the 2x scope.

die wil ik er in hebben

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Te veel The Fall of Reach gelezen? ;)

Je kan maar 2 wapens bij je dragen + een Max. van 8 granaten. Zoveel is dat toch niet? Er zijn genoeg games waarin je alle wapens kan dragen. Ik weet dus niet wat het probleem is met *te veel wapens op zak*? :confused:

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke wat je zegt is wel waar, maar het punt is dat je nooit ziet dat hij wapens draagt. Zo komt er echt geen bazooka opeens te voorschijn uit je broekzak maar het zou cooler zijn al zag je die terwijl je die gebruikte op je rug hangen. Onee shit tis geen 3e persoon shooter..

7. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding vindt ik minder als je leest wat die spartan kunnen doen in de boek. vind ik dat er meer actie in de singel player moet. veel meer grotere gevechten net zo als in deel 3 (halo first strike) als de spartans op reach gecrashed zijn en de Super mac gun generator moeten bescherem zo'n missie wil ik er in hebben dan wordt het pas een masterlijke game en zeker met de kracht van de 360 zal dat wel lukken

edit: ff wat aan gepat zaten een paar crap zinnen in

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik volg je helemaal niet:D je verhaal klopt niet helemaal(je zinnen)

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik wil er een Combat Knife bij :9

en ook nog meer missies waar je met een team (van die ventjes die er in 1 level zaten bij halo 2, die zwarte, ook in een pak) en die je dan orders kan geven. een paar levels dat soort style :) dat je ook eens iest met teamwork moet doen.

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, juist niet. Battles moeten heel lang duren, je moet stapje voor stapje de Covenant verdringen. Aan de andere kant moet de actie inderdaad wel een vorm hebben van veel snelheid *slurp*

Verder geen donkere buitenlevels, maar levels met veel kleur, zoals in Halo 1. En laat in hemelsnaam die Flood er een keer uit :), of geef ze een slimme AI, want tegen de Flood is het vaak hersenloos rondschieten... :'-(

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,dat waren coole marines, ik zou graag een soort d-day level willen hebben. Met 50 gewoon soldaten aan uw zijde, en dan nog 4 van die zwarte marines, die constant bij je zijde vechten. Precies dat ze 4 bodyguards van je zijn :D. En het moeten echte super battle's worden, met veel bloed,...

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Bloed.... daarvoor heb je toch Call of Duty en al die andere games. Nee, geen bloed, wel veel actie.

Dat D-Day idee is dan wel weer super vet :D

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmmm, ik zou bloed wel willen, maarja, dat is niet zoo belangrijk, en zo van de die d-day levels zouden echt super zijn, laten we hopen...

14. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n D-Day lvl pas niet echt in halo. wat me wel leuk lijkt is dat je de covenant echt moet terug duwen om grond te winnen en dat je door horden grunts wordt aan gevallen

en die Zwarte marine's zijn ODST's = Orbital Drop Shock Trooper's aka HellJumpers

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Allé komaan? Ik bedoel wel niet letterlijk gekopieerd van D-day ofzo he? maar ik bedoel in dat genre, met 100den manschappen tegen 100den aliens, en daar nog voertuigen bij, zou toch bom zijn in mijn ogen...
    Coole foto by the way

16. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik vind dat ze alles een beetje om moeten gooien en niet alleen maar wat dingen verbeteren. Dus dan bedoel ik wat gewaagde dingen. Misschien dat je met een ruimteschip moet vliegen boven levels waar je emt 10 man in kan ofzow en grote veldslagen zoals bij UT waar je man 64 man online kan. en dan neit levels waar je minutenlang zoekt en ze moeten het zo maken dat je niet ergens kan campen maar waar iedereen tegelijkertijd in aanraking komt. en wat verbeteringen kwa wapens en voertuigen. en bij singleplayer dat je op een gegeven moment je weg door de ruimte moet vinden met een ruimteschip naar een nieuwe planeet waar je weer nieuwe wapens en aliens hebt.

Kortom, alles omgooien en nieuwe, fantasierijke coole ideeën :)

17. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het nogal jammer dat in halo 2 er geen "paradijs" levels waren zoals in halo. Hiermee bedoel ik het 2e lvl en dat ene lvl op dat strand. Die mogen wel weer in halo 3 komen. En wat meer epische buiten lvls. Alleen een van de laatste lvls had veel voertuigen in halo 2.

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Total Ownage Outside!!!! Dat lijkt me cool... die gebouwen sucken nml. ! of op het dak van een gebouw.

19. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ja das een coole idee dan vliegen er pelicans en phantoms overal ontploffingen neergestorte vliegtuigen tanks, warthog, ghost, spectra's liggen kapot op het slag veld. das wel vet vooral als je dan ook og is horden grunts kan afknallen

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Aleen nog cooler als je ook in die phantoms en pelicans kán!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina