1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Dat lijkt me inderdaad vet. Op live een massa invasie met pelicans _O_
     
  2. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is te overdreven. Veel mensen zitten daar ook niet op te wachten. Die dingen zijn bedoeld om soldaten/mariniers te droppen. En er zou ook niet genoeg ruimte mee om goed mee te kunnen vliegen denk ik.Drive-by's uit zo'n Pelican zou wel leuk zijn b.v. :cool: De wapens uit Halo 1 mogen ze ook gewoon weglaten. Ik vind het goed zo. Nieuwe wapens mogen er natuurlijk wel bij, en ik denk ook dat die er wel in gaan komen.
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    een pelican war. dat je met je team in een pelican zit en dat 1 iemand het bestuurt en de andeer in turrets zitten ( Ownage!!!!! )
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet uiteraard wel een Halo - jasje krijgen, maar de overweldiging van een dergelijke aanval zal zeer welkom zijn :)
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Yup! met 32 man op het veld en 32 man in pelicans en stuff
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Bungiue moet solide concepten nemen en ze naar een nieuw niveau zien te tillen met Halo 3. Zoals al gezegt werdt moet het niet langer mogelijk zijn dwars door slagvelden heen te racen, maar stuk voor stuk de Covenant verdringen. Meer hulp van Team mates zou ZEER welkom zijn. Ik wordt er moe van er eigenlijk alleen voor te staan. Ik denk dat ieder van ons wel eens heeft meegemaakt dat de Marines eerder in de weg lopen dan dat ze je helpen. (Vaak wordt in door een misplaatse granaat van van m'n alies gekilled dan die van de Covenant.)
     
  7. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat lijkt me leuk..

    maar vooral het belangrijkste is de halo-sfeer trug brengen in halo3.. het is al zo vaak gezegd maar tog nog maar nog een 1: halo 2 had niet de sfeer van halo 1
    in halo 1 had je echt het gevoel dat JIJ alleen de wereld kon redden! in 2 was het: doe dit doe dat en je heb het level uitgespeeld..
    al planten ze de sfeer van halo1 in 3... is het voor mij een must buy
     
  8. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik ga hem zeker kopen maar dan moeten ze wel de boel een beetje omgooien dat je je in dat ( ik weet zijn naam niet meer ) ding kan vliegen.. en MEGA-grote VELD-slagen
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    wat mij nouw een vet level lijkt is je hebt 2 basisen heel ver van elkaar. je kiest een kant de elite's of the spartans en elke basis heeft 2 pelican/phantom's een paar warthog's/specta's/ghost's/wolverine en 2 tanks en in het midden heb je een grootslag velt waat marines/grunt's/jackels/huntes spawnen en de players die spawnen in de basis en moeten er naar toe vliegen/rijden met de voertuigen en dan 32 tegen 32 man. dat zo pas een vette map zijn knallen met die handel

    edit: oja dit is een Wolverine
    [​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Goed nieuws voor alle fans van Halo! Het project om de Master Chief naar het witte doek te brengen is begonnen!

    20th Century Fox en Universal Pictures hebben na lang onderhandelen een overeenkomst bereikt. Ze zullen samen Microsoft , de uitgever van Halo, 5 miljoen dollar geven plus 10% van de eventuele winsten.
    Universal Pictures zal de film in de Verenigde Staten aan de man brengen terwijl Century Fox de rest van de wereld voor zijn rekening neemt.
    De productie van de film komt voor de rekening van Peter Schlessel. Ales Garland heeft voor 1 miljoen dollar (!) zijn best gedaan een aardig script in elkaar te zetten.

    Het lijkt er dus op dat niets meer een filmcarriere voor de Master Chief in de weg staat.
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk komt de Halo fil moet in het ritje van de Tomb Raider, Doom, Resident Evil en de Alone In The Dark films, want die waren zwaar kut. (Als ik de Doom trailer zie ga ik er iig ook vanuit dat die klote wordt)
     
  12. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat microsoft heel goed op zijn belangrijkste franchise past (zag je ook al aan het lijstje eisen) en aan het budget te zien zullen ze vast geen flop kunnen veroorloven. Ook de film-maatschappij is er natuurlijk eentje die bekend is.

    Ik heb met de films van Resident Evil en House of the Deads wel smakelijk gelachen, al was dat niet echt de bedoeling volgens mij :9 .
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat toch over de Game HALO 3 en niet over films???
     
  14. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Waarom veranderen we de thread name gewoon niet en gaan we over de film discussiëren. w8 ik maak wel een nieuw topic.
     
  15. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zie net bij dimensionplus.com staan dat je Halo 3 kan reserveren en er staat december 2005 achter.. was dat al bekend?
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja bekend. Dat zal waarschijnlijk een fout zijn. Je ziet vaker dat release datums verkeerd staan op sites waar je ze kan bestellen, jammergenoeg. Maar dit klopt waarschijnlijk niet. En ik hoop het ook niet. Dat zou te snel zijn voor Halo 3.
     
  17. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Yup ckers te snel
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die halo 3 gaat kopen ben je genept dat is gewoon een fout. het is veel te snel voor halo 3
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou eerder halo 2.5 zijn
     
  20. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heeb een ergens gelezen dat halo 2.5 standdaard op de harde schijf van de 360 zou zitten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina